Makowe pudełko na obrączki...

O to szkatułka na obrączki w makowym wydaniu :)


Na wieczku tradycyjnie imiona i data wielkiego dnia :)
A w środku cytat o miłości, o życiu, o najważniejszym zadaniu w małżeństwie...

Transfer to nic trudnego.. ja swój zrobiłam TYM o to sposobem!



Kwiatki wspomnianego maku - na wieczku i po bokach - zostały uwypuklone :)

Moim zdaniem do większych elementów lepiej sprawdza się Potch 3D Effect.
Więcej o nim przeczytacie TUTAJ!


Taka szkatułka to oryginalny dodatek do ceremonii, a potem pamiątka na lata!

Decoupage jest bardzo prosty! Niezbędnych materiałów szukajcie w...



Udanej niedzieli!

9 komentarzy:

  1. Wygląda przepięknie! :D Jeszcze nie widziałam efektu 3d w decupagu. :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie delikatne uwypuklenie.. ja je bardzo lubię :)

      Usuń
  2. Ślicznie wygląda . Efekt 3D extra

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie to bardziej anemony niż maki, co nie zmienia faktu, że skrzyneczka piękna jest! te kwiaty niemal jak żywe, świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie bardzo się znam na nazwach kwiatków :) Choć je kocham i uwielbiam...

      Usuń