Pudełko na nowe mieszkanie....

Czasem trudno wymyślić prezent dla znajomych, którzy właśnie się wprowadzili do nowego mieszkania...
Dziś mam dla Was klasyczką propozycję :)

Spersonalizowane pudełko na skarby!


Prosty i klasyczny decoupage :)
Bardzo łatwy sposób na przyklejenie w szybki sposób serwetki na tak dużą powierzchnię znajdziecie TUTAJ!


Całość uzupełniają napisy wykonane transferem (przepis TUTAJ)...
...oraz wycinanki pokryte embossingiem - o którym więcej dowiecie się z TEGO postu :)


Przypominam Wam o trwającym Wyzwaniu :)
Zostało już parę dni na zgłaszanie prac!
Zapraszam...

13 komentarzy:

  1. Śliczne! Delikatny wzór i jak zwykle bardzo precyzyjne wykończenie. Fajny pomysł na upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne pudełeczko! Uwielbiam takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej takie dodatki w nowo nabytym mieszkaniu są jak najbardziej wskazane. Ja zdecydowałam się także na kupno mieszkania i wybrałam ofertę dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/ ponieważ dla mnie liczy się wysoka jakość. Jak najbardziej wszystko to otrzymałam i mieszka mi się naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli chodzi o mnie, to długo szukałem odpowiedniego mieszkania dla siebie, które spełni wszelkie moje oczekiwania. Na szczęście udało mi się trafić na oferte na stronie https://www.hossa.gda.pl/ .

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie oszczędzanie można bardzo pomóc, aby osiągnąć cel.
    _____
    Urządzanie wnętrz Bydgoszcz

    OdpowiedzUsuń
  11. Sądzę, że warto także zainteresować się taką opcją jak mieszkania lublin: https://galadom.pl/ . Uważam, że zakup takiego mieszkania będzie bardzo dobrym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zweryfikuj swoją wiedzę odnośnie domu, który planujesz kupić. Skontaktuj się z rzeczoznawcą budowlanym, który wykona dla Ciebie ekspertyzę budowlaną: https://www.stawiarski.pl/rzeczoznawca-budowlany-warszawa.php .

    OdpowiedzUsuń