środa, 7 sierpnia 2013

Magiczny prezent na Chrzciny...

Dziś post pełen emocji i wzruszeń...
Mój mąż niedawno został Chrzestnym córeczki brata - Natalki :)

Długo się zastanawialiśmy co moglibyśmy podarować..
Pomysłów uwierzcie w gruncie rzeczy nie było dużo..
Szukaliśmy czegoś z tzw. "duszą"...
A nie jakąś zabawkę czy rzecz, która niebawem się znudzi lub mała z niej wyrośnie...

Padło w końcu na ramkę ze zdjęciem..
Oczywiście Ciocia musiała osobiście ją ozdobić.. wybór serwetki był prosty.. a dodatki same się nasunęły :)


Efekt końcowy możecie ocenić sami..
Mi sprawiało wielką radość przygotowanie tej ramki.
Wierzę, że będzie ona wspaniałą pamiątką - teraz dla rodziców, a w przyszłości dla samej Natalki.


Dla urozmaicenia pracy dodałam elementy 3D
Delikatne kwiatuszki w kolorze różowym idealnie wpasowały się z serwetkę.



Nie mogło też zabraknąć koronki..
Dla mnie jest ona symbolem niewinności, dzieciństwa.. 
Dodatkowo różowa wstążeczka :) tak, tak - wiem dużo różowych elementów.. 
Ale w końcu to prezent dla dziewczynki :]



Z tyłu, dodaliśmy życzenia.. szczere i pełne miłości..
Tekst został naniesiony wg TEGO turorialu :)
A motylek będzie pilnował, żeby życzenia się spełniły :)




Dla mnie był to bardzo osobisty prezent..
Wiem, że każda z Was ma pewnie swój pomysł na tego typu prezent na tak ważne wydarzenie w życiu dziecka..
Podzielicie się pomysłami?


25 komentarzy:

  1. Bardzo piękny i oryginalny prezent:)
    pozdrawiam Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne.. takie prezenty (własnoręcznie wykonane) są najlepsze!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma lepszego prezentu niż właśnie taki. Toż samo serce tu widać. Piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent, wykonany z uczuciem. Wszystko bardzo ładnie ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i delikatna w sam raz na taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent! Zrobiony z sercem... Takie prace ręcznie wykonane są super pamiątką. Ramki na zdjęcia czy pudełeczka...

    Mój chrześniak dostał ode mnie piękne wydanie Biblii, będzie miał pamiątkę na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramka jest po prostu cudowna :) Będzie piękną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękny i unikalny podarunek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ramka, taka Twoja :)
    myślę, że kiedyś Natalka doceni taki prezent od cioci i wujka :)
    Ja na prezenty też staram się robić coś swojego, zazwyczaj to pudełka na skarby :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała pamiątka , nie tuzinkowa i wykonana samodzielnie po prostu podarowana od serca , ja chrześnicy zamówiłam piękną kartkę i albumik pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny i jedyny, niepowtarzalny prezent ,a takie właśnie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wygląda rameczka i na pewno została doceniona;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rameczka jest urocza. Na pewno będzie miłą pamiątką na wiele lat. Tworzysz bardzo fajne rzeczy. Zapraszam na serwetkowe candy na bloga www.niemazaco.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...