Kuferek dla małego chłopca...

Prezenty dla dzieci - zawsze cieszą podwójnie!
Dziś kuferek na pamiątki :)


Na wieczku pojawiła się prosta grafika, naniesiona transferem.

A od przodu tabliczka z imieniem :)
Starałam się, żeby nawiązywała do wieczka, stąd przerywane obramowanie...


A w środku ramki z ważnymi danymi o dziecku :)

Szukajcie ich w Wycinance.. można je wykorzystać na wiele sposobów!



Czujecie już wiosnę?
Ja tak! :)
Koniecznie zaglądnijcie na mój Instagram!
Tam co chwile coś się pojawia :)

13 komentarzy:

  1. Piękna w swojej prostocie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. prostota jest zawsze najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna :))) Suuper wyszla Ci :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Świetny pomysł z ramkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuferek zawsze kojarzył mi się raczej z płcią piękną, ale ten zmienił moje skojarzenie raz na zawsze. Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna skrzyneczka- wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancki i ponadczasowy, a do tego praktyczny prezent :) pomimo, że kuferek jest dedykowany dla dziecka, sądzę, że będzie świetnie służył i wyglądał nawet kiedy obdarowany dorośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny :) jak jest zrobiony ten napis i skąd wzięta jest grafika ? :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie zamawiasz/kupujesz te zamkniecia na.klodeczke ? Szukam.wszedzie I znalezc nie.moge:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo po prostu. Właściciel skrzyneczki na pewno ucieszony. Jeszcze te kolory 😊 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń