Kubuś Puchatek ze ślubnym przesłaniem...

Nikt nigdy nie powiedział, że rzeczy i dodatki na ślub muszą być poważne i w kwiatki!
Dziś mam dla Was alternatywę dla tych, który do życia podchodzą z dozą humoru i uśmiechem!


Wielki kufer na życzenia od gości, a potem na pamiątki ze ślubu i wesela :)

Napisy na wieczku i w środku zostały wykonane przy pomocy Transfer Potch firmy KREUL!
Pisałam Wam o nim TUTAJ - i szczerze Wam go polecam!



Motyw na wieczku dobrze Wam już znany z moich zeszłorocznych pudełek :)
A co w środku?
Przecież wspominałam coś o Kubusiu Puchatku!
Więc sami zobaczcie...


Cytat - który pewnie nie raz słyszeliście..
A do tego rysunek Kubusia z Prosiaczkiem...
Malowany tym razem - nie transferowany!


Udanego i owocnego tygodnia!
A dla wszystkich blogowiczów - NAJLEPSZEGO!
Dziś nasze Święto!
Ja dziękuje Wam, że tu zaglądacie i tworzycie ze mną to miejsce :*


UŻYTE I WYKORZYSTANE MATERIAŁY

11 komentarzy:

  1. serwetka ze skrzyneczki super, również wykorzystałam ją do ozdobienia butelki z winem z Okazji Ślubu...Pani Zuzo, czy poda mi Pani link gdzie mogę wziąć udział w wyzwaniu ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      A o to link: http://decustyle.blogspot.com/2015/08/vii-wyzwanie-may-decoupage.html

      Usuń
  2. Przecudne pudełko! Ostatnio robiłam kartkę na ślub, także humorystyczną, bez tego całego ślubnego zadęcia. Wyszło nawet fajnie. A cytat z Puchatka uwielbiam! Ten i inne także :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełko :d super wykonane:) odrobina humoru każdemu się przyda :)

    OdpowiedzUsuń