Pudełeczko Mr&MRS...

Kolejne pudełeczko na płyty...
I aż wstyd się przyznać.. kolejne z zeszłego roku :/
Nie wiem jak to się stało, że się zagubiło.. ale już nadrabiam zaległości..
I obiecuję, że kolejne ślubne rzeczy będą już tegoroczne :)


Stonowane, klasyczne pudełeczko :) 
Pomieści jedną płytę!


Na wieczku pojawił się duży dekor..
Napis Mr&Mrs pochodzący z EKO-DECO :)
Na końcu znajdziecie listę użytych wszystkich materiałów!


W środku imiona i data ślubu :)
I nie mogłam się oprzeć i dodałam jeszcze mały dekorek!


Mnie na szczęście przeziębienie w końcu powoli opuszcza!
Dziękuję za wszystkie życzenia!
Mam nadzieję, że do weekendu będę już zdrowa :)
Trzymajcie kciuki, bo poza wynikami V Wyzwania będzie też niespodzianka! :)

LISTA UŻYTYCH MATERIAŁÓW

13 komentarzy:

  1. Może i stare, ale jakie cudowne:) Czekam na nowe prace i jestem jak zwykle oczarowana tym co przedstawiasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super napis i piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe. Piękny dobór kolorystyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne pudełeczko;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne :) wiem jak to jest, gdzieś się zawsze po drodze zapodzieje ten pomysł na posta :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to się dzieje.. i tak dobrze, że nie wciąga ich czarna dziura.. tylko jeszcze je odnajduje :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne pudelko, napis tez super. Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny u mnie :) pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń