Tabliczki dla dzieci na drzwi....

Skoro wczoraj było dziecięco.. to pozostańmy jeszcze w tym klimacie przez weekend!
Nie jest dla mnie to częsty temat, więc mam nadzieję, że i tym razem się Wam spodoba...

Co powiecie o tabliczkach na drzwi dla małych skrzatów?


Inna dla dziewczynki, inna dla chłopca.. ale tworzą pewien komplet!
Na obydwu znajdziecie dekory ze sklejki!

Dla dziewczynki wybrałam motyle, różnej wielkości motylki... pasują?
Pomalowane farbkami, zabezpieczone lakierem szklącym (o nim więcej TUTAJ)


Dla chłopca coś bardziej chłopięcego!
I wybór padł na latawce...
Dla mnie to symbol podążania za marzeniami.. nie wiem czemu i skąd mi się to wzięło :) Ale jakoś tak mam!


Kolorowe latawce..  chyba pasują dla chłopca... jak myślicie?
A znajdziecie je w sklepie Wycinanka!


Taki o to inny prezent dla rodzeństwa :)
Przecież to nie zawsze musi być coś standardowego!

Udanego weekendu kochani!

16 komentarzy:

  1. Lubię oryginalne prezenty! takie są najwspanialsze i bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł takie tabliczki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszły i maluchy na pewno będą zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i bardzo oryginalny ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ręcznie zrobiony prezent to prezent od serca. Super-praca nietuzinkowa:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ...genialny pomysł na prezent...Urocze te tabliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hola, de argentina. muy bello! ;) me dirias de donde sacaste la fuente de letra?

    OdpowiedzUsuń
  8. hola, de argentina. muy bello! ;) me dirias de donde sacaste la fuente de letra?

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spersonalizowane tabliczki to zawsze fajny sposób na prezent ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń