Najcenniejsze uczucie...

Chyba każdy wie, że jutro jest 14 lutego, czyli Walentynki..
Niektórzy obchodzą ten dzień.. inni walczą z amerykańską modą..

Moim zdaniem uczucie jakim jest Miłość do drugiej osoby powinniśmy okazywać sobie przez cały rok.. Codziennie, a nie tylko od święta... I nie mam tu na myśli nie wiadomo jakich prezentów czy gestów!
Wystarczy uśmiech z serca.. miłe słowo.. mały gest! Tak, żeby ta druga osoba poczuła się wyjątkowa! I wierzcie nie trzeba do tego dużych funduszy!

A żeby wprowadzić Was w jutrzejszy romantyczny klimat.. powstało małe drewniane serduszko..


Proste i szybkie.. a mówiące tak wiele! Te dwa najważniejsze słowa!
Do stworzenia tej pracy użyłam...

A wszystko pochodzi z dobrze Wam znanej Wycinanki :)



Kochani... pamiętajcie...

 „Szczęście nie jest stacją, do której przyjeżdżasz, lecz sposobem podróżowania.”

24 komentarze:

  1. Zgadzam się! Dzisiaj usłyszałam od mojego Męża "cieszę się, że Was mam" - tak po prostu. :)
    A serduszko cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawa dla męża! Wiem jak nie raz takie proste słowa i stwierdzenia oczywiste wiele znaczą!

      Usuń
  2. Jestem 36 lat po ślubie i nie zdarzyło się aby któreś z nas wyszło z domu, lub po powrocie do domu nie dało drugiemu całusa i wiecie jak to wiele dla mnie znaczy :)
    Serducho bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroczo! Takie gesty są potrzebne! Takie małe tradycje! GRATULUJĘ stażu małżeńskiego.. pozazdrościć!

      Usuń
  3. fajne serduszko :) dzięki Tobie bardzo polubiłam elementy z Wycinanki :) A co do Walentynek to masz rację, ważne, aby okazywać Miłość nie tylko tego jednego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że udało mi się naprowadzić na fajny sklep!

      Usuń
  4. Świetnie skomponowane dodatki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy cytat dobrałaś do dzisiejszego posta - bardzo trafiony :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny cytat wybrałaś, a serduszko jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny cytat wybrałaś, a serduszko jest super

    OdpowiedzUsuń
  8. Nietuzinkowe...idealnie oddaje klimat...dnia dzisiejszego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne serduszko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne to serduszko i połączenie napisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serduszko, a wycinanki z Wycinanki heh są ekstra!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalne! Podoba mi się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń