Na starcie nowej drogi życia...

W tym tygodniu jak wiecie wypadają Walentynki.. dlatego też postanowiłam zarzucić Was tematem miłości i ślubów :) Co Wy na to? Dacie radę? :) Może znajdziecie inspiracje!

Zaczynamy...

A zaczniemy od Pudełka na płyty :)

Choć motyw dobrze Wam znany już z innego podobnego pudełka.. (TUTAJ) to ta wersja jest delikatniejsza.. pastelowo delikatniejsza! :)


Zmienione zostały różne detale :)
Odnajdujecie różnice?
Między innymi wykorzystałam pearl-pen!
Małe kwiatuszki po bokach zostały uwypuklone przeźroczystymi kropelkami!


Dodatkowo imiona Państwa Młodych i data ich magicznego dnia nie pojawiła się w środku, tylko na wieczku :)

Przepis jak go łatwo wykonać znajdziecie TUTAJ, a po inne tutoriale zapraszam TUTAJ!


A w środeczku zaczep na płytę, aby się nie porysowały :)
Jak dla mnie jest to niezwykła oprawa na zdjęcia czy film ze ślubu!


Poniedziałek.. początek tygodnia.. co przyniesie? Zobaczymy!
A już jutro wyniki naszej zabawy BLOG HOP!
Koniecznie zajrzyjcie!

PODSTAWOWE UŻYTE MATERIAŁY



Klej 

  Klej 
  Klej
Klej

13 komentarzy:

  1. Cudne *-* Uwielbiam motyw Ślubu i walentynek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieję, że nie zanudzę Was tematem :)

      Usuń
  2. Świetne te wypukłe kwiatuszki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do zapisania się na candy! http://solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. super jak zawsze ;) ta sama serwetka właśnie do mnie dotarła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba pudełeczka są śliczne, chociaż te mi się bardziej podoba. Umiejscowienie samochodu i napis chyba zaważył. A wszystkie te drobne cudeńka? Cudne :D nadal zachwyca mnie ten sposób przechowywania tego cennego drobiazgu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł! i super wykonanie ;-) serdeczne***

    OdpowiedzUsuń
  7. W jaki sposób lub co zamontowałaś w środku w pudełeczku, aby płyta się nie przesuwała? Z góry dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalne zaczepy na płytę. Niestety nie wiem jak fachowo się nazywają :/

      Usuń
    2. A gdzie można takie dostać? Byłaby to cenna wskazówka, ponieważ już prawie rozmontowywałam opakowanie na płytę ;P

      Usuń