piątek, 6 lutego 2015

Poznaj nowy DT Wycinanki - Zabawa BLOG HOP...

Kochani.. kto nie lubi produktów ze sklepu Wycinanka.net? :)
Dziś macie okazję zobaczyć niesamowite inspiracje przygotowane przez Design Team Wycinanki oraz wygrać super nagrody!

Zapraszamy do zabawy BLOG HOP!

Jest to pierwsza edycja - z nowym Zespołem Projektowym - przygotowana specjalnie dla fanów Wycinankowych produktów :)
Jeśli trafiliście tutaj z bloga Mamajudo, oznacza to, że jesteście we właściwym punkcie :)
Jeśli się zgubiliście, albo chcecie dołączyć do Blog Hop - zajrzyjcie na blog Wycinanki, gdzie rozpoczyna się i kończy cała zabawa!

A o to moja inspiracja... mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


Tabliczka podróżnika :)
Coś innego, coś męskiego... 
Pasuje do kompletu ze skrzynką, którą pokazywałam Wam TUTAJ :)

Do pracy wykorzystałam następujące wycinaki:



Jak na mnie przystało... całość jest postarzana!
Poprzecierana, pochlapana :)
Wykończona w macie.

Jak Wam się podoba taka inspiracja? :)


A o zasady naszej zabawy BLOG HOP :)
Osoby, które pozostawią swoje komentarze na blogu Wycinanki oraz pod wszystkimi pracami uczestników BLOG Hop do poniedziałku 9 lutego mają szansę na wygranie nagród!
Losowania odbędą się na wszystkich blogach biorących udział w zabawie, a zwycięzców ogłosimy 10 lutego na Blogu Wycinanki!

Kolejny Wasz przystanek w blog hopie to...

Schönes aus Papier handgemacht!



Bawcie się razem z nami!
Zobaczcie jakie prace wykonały pozostałe osoby!
Gwarantuję, każda będzie inna :)




91 komentarzy:

  1. gdybym była mężczyzną chętnie bym powiesiła takie cudo ale jako kobiecie podoba mi się
    mistrzowsko pochlapałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna zawieszka do męskiego gabinetu lub młodzieżowego pokoju :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Od razu przed oczami stanęły mi wakacyjne wojaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ci tego wycinankowego DT. I gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. mężczyzną nie jestem, a bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałoby się mieć pamiątki ze wszystkich tych miejsc;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mężczyzną nie jestem, a bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super i dla mężczyzny i dla nastolatka.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Jestem pod wrażeniem, niesamowita praca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Iście podróżnicza tabliczka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, widzę, że tu dzisiaj same prace powalające na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna tabliczka w męskim klimacie, fajne kolory i dobrane elemanty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne "chlapania" :) Mam nadzieję, że kiedyś też się tak nauczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. That´s avery nice decoration-object :)
    Greetings,
    scrapkat

    OdpowiedzUsuń
  15. Очень интересная, яркая, хорошая работа!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze podziwiam, świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspomnienia z podróży idealne na mroźne dni, takie jak dzisiaj....

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja :) zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i zapomniałam dodać, że świetnie komponuje się ze skrzynką dla męża :) gratuluję :)

      Usuń
  19. Świetnie oddaje męski klimat podróży

    OdpowiedzUsuń
  20. Postarzania tego muszę się nauczyć.Śliczna praca

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, każdy obieżyświat byłby zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tu byłam, tam byłam, tam jeszcze będę... super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fabulous project! Thanks for the inspiration!!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne, wycinanke tez luuuubie

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna praca!
    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  26. Tabliczka świetna, cudownie amerykancka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle z klasą :)
    Piękna i pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wygląda ta tabliczka i oczywiście jak na Ciebie przystało solidnie pociaprana- super

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawa praca. Wiesz, dzisiaj trafiłam do Ciebie 2 razy: raz przeglądając kandydatów do bloga roku i drugi raz z Wycinanki. Piękne rzeczy robisz!

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW! It's really American Dream! Stunning album!

    OdpowiedzUsuń
  31. REWELACJA !!!!
    Tabliczka wygląda tak jakby należała do rasowego podróżnika :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem pod wrażeniem uzdolnień. Z tabliczki bije taka energia, że aż się chce ruszać w drogę :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna inspiracja, fajnie i poprzecierane i pochlapane. Podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow!!! Super... jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zuza miałam Cię odwiedzić po craft show, ale zgubiłam Twoja wizytówkę. A tu dzis bawię sie w tego hop bloga patrzę a to przecież Ty :) praca super:) nie tylko ta ale inne tez:) i dzięki jeszcze raz za te specjalne warsztaty dla mnie i Viol;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna męska tabliczka!!!! Świetny kształt!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. очень классно!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna praca.........super ........staranne

    OdpowiedzUsuń
  39. Super tabliczka, faktycznie idealnie komponuje się ze skrzyneczką :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba, podoba- co za energia- prawdziwa kolorystyczna bomba!

    OdpowiedzUsuń
  41. Unfortunately I don't understand Polish but the pictures are great. I really like your idea for the album

    OdpowiedzUsuń
  42. Hop! Hop! Ciekawa zabawa i mnóstwo inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna praca, ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe zastosowanie , fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniała inspiracja, bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Przystanek nr 2. Super serwetka. Chyba niedługo tez ją zastosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ciekawe, takie .... hmm ... coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne prace. Lecę zostawic inne komentarze i wracam obejrzec inne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Niesamowity misz-masz kolorystyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna tabliczka, wygląda jakby pół świata zwiedziła;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super serwetka w jednej ze swoich prac również jej użyłam, ale nie wyszło tak fajnie jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i fajnie że trafiłam na Twojego bloga bo z decoupage też trochę próbuje swoich sił :), przyda się kilka rad i wskazówek...

      Usuń
    2. Lista zamknięta :) Dziękujemy za udział w zabawie :) Jutro Wyniki :)

      Usuń
  52. It's like a reminder "go and travel":)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...