Chustecznik w sówki...

Pamiętacie pudełeczko z napisem Happy Day, które przygotowałam na Kramik Rozmaitości dla Hospicjum dla dzieci?
Jeśli tylko chcecie dołączyć do akcji koniecznie kliknijcie w powyższy link! Można im pomóc!

Poza wspomnianym pudełeczkiem do Gdańska poleciał również chustecznik w przesympatyczne sówki :)
Sami zobaczcie!


Czy te sówki nie poprawiają humoru? Oby ocierały tylko łzy szczęścia!
Chustecznik oraz inne drewniane skrzynki i cuda z drewna znajdziecie w Decoupage Sklep :)



Niebieskie kropeczki zostały uwypuklone pearl penem, który znajdziecie na mojej liście produktów MUST HAVE :)
Uwielbiam ten efekt!


Nasz urlop dobiega końca.. No cóż.. takie życie! 
Jednak się nie poddajemy! Pomysłów i planów od liku.. 
Więc myślimy pozytywnie!

Przypominam o trwającym wyzwaniu :)
Macie jeszcze tydzień, aby spróbować swoich sił z transferem!
Zapraszam!


31 komentarzy:

  1. Rewelacyjny chustecznik! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię motyw z sówkami. :) Bardzo ładny chustecznik, sama bym taki chciała mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, jaki piękny! Oczu od nich oderwać nie mogę *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihhi no to się cieszę!
      Mam nadzieję, że pozwoli uzbierać jakąś sumę dla dzieciaków!

      Usuń
  4. PRZEUROCZY motyw. Gęba się sama uśmiecha.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDO!:) mam nadzieję, że wypoczęłaś:)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super chustecznik! Bardzo ładny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sowi motyw jest cudny! A na Twoim chusteczniku wygląda jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chustecznik i te sówki zdecydowanie skradły moje serce! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny ! taki pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sówkowy chustecznik rewelacja. W życiu nie widziałam tak idelanie przyklejonej serwetki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zakładki Tutoriale DECU - tam znajdziesz metodę na żelazko!
      I wszystko stanie się łatwe i proste! :)

      Usuń
  11. UROCZY, sowy są zawsze super... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. zasada Zuzy S. dzień bez decou jest dniem straconym:) nie mam pojęcia jak można naprodukować tyle pięknym rzeczy w tak krótkim czasie? oczywiście pięknie się sówki prezentują- pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihih oj tam :P pewnie nie uwierzysz, ale są takie dni, gdy po prostu brak sił.. :)
      Ale cóż ja kocham decou.. więc trochę tego się tworzy!

      Usuń
  13. Sówki górą :) piękny chustecznik.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny i ciągle na topie;-))Pozdrawiam i spokojnego powrotu do rzeczywistości...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczny! Jak zrobić tak wyraźny transfer? Czy to decoupage? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Gdzie kupujesz serwetki? Ciężko znaleźć takie ciekawe motywy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie mi wpadną w oczy jakieś ciekawe wzory.. w wielu miejscach.. w sklepie Cuda Niewidy jest chyba największy wybór :)

      Usuń