Chustecznik...

Dziś pokażę Wam drewniany chustecznik...
Dawno nie miałam okazji ozdabiać takiego przedmiotu..
Jednak zdradzę Wam, że niebawem będzie ich trochę więcej :)


Delikatny, kobiecy, lekko stonowany..
Podzielony na dwie części - oddzielone wstążką!
Jest to prezent dla starszej Pani, stąd klasyczny wygląd :)


Przód chustecznika ozdobiony Ornamentem, który znajdziecie w sklepie Wycinanka.net.
Koniecznie zajrzyjcie - tworzą cuda! Ja się zakochałam!



Co sądzicie o takim chusteczniku? 
Prosty, klasyczny decoupage...

Kochani.. życzę Wam, samych pogodnych dni - bezstresowych!
Mi się bardzo przydadzą!


28 komentarzy:

  1. Przepiękny, elegancki, każdy chciałby taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, można by nawet powiedzieć, że przy takim to "aż chce się mieć katar". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby służył tylko to wycierania łez szczęścia! :)

      Usuń
  3. Piękny chustecznik,uwielbiam ten motyw z różami

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i rzeczywiście taki klasyczny decoupage z różyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i elegancki! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy takim chusteczniku nawet katar nie straszny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo kobiecy i elegancki a ten ornament dodaje mu uroku!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny! Może i stonowany i klsyczny, ale ja kocham takie klimaty (mimo, że nie jestem starszą panią) ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem tak- wystarczy, że pokażesz fotkę i nic nie musisz pisać- co jedna rzecz to piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten chustecznik. Ile ja bym dała żeby takie cudeńka tworzyć. Może zrobisz cos dla mnie?:)

    Pozdrawiam cieplutko!

    kopytkowa.blogspot.com - rysowanie, grafika komputerowa, metamorfozy blogów i darmowe nagłówki oraz tutoriale i wskazówki dla WSZYSTKICH kreatywnych maniaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana pewnie! Pisz, a zrobię Ci co będziesz potrzebować! :)

      Usuń
  11. Bardzo ąłdny, myślę, że będzie się podobał.
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancki chustecznik !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały! :D prześliczny. Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chustecznik śliczny :) Od jakiegoś czasu również próbuję swoich sił w ozdabianiu chusteczników.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały chustecznik i super blog. Cieszę się że tu trafiłam:) Będę częstym gościem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu "pociągający" sezon się zbliża:P Piękny i bardzo elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny chustecznik taki w moim stylu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń