Małe.. ale pełne energii..

Pogoda za oknem trochę niezdecydowana.. ale źle nie jest.. nie pada! jeszcze :/

Maj.. chyba mój ulubiony miesiąc.. mmm... Maj.. :)
Tak więc dziś będzie pozytywnie i z mnóstwem dobrej energii..


Małe pudełeczko.. ale w konkretnych kolorach!
Biel. Róż. Mięta. Żółty :)
Jak Wam się podoba takie zestawienie kolorów? Mi bardzo :)


W środku mimo małych rozmiarów pojawił się stemplek :)
O taki ...



Kochani niech uśmiech nie schodzi z Waszych twarzy :)


Niezbędne materiały znajdzie w Sklepie Plastycznym 24 :)

PODSTAWOWE UŻYTE PREPARATY
Klej

Klej
Klej

16 komentarzy:

  1. Maj też jest moim ulubionym miesiącem choć pogoda nie zawsze jest idealna :)
    A co do pudełeczka, rzeczywiście bardzo energetuzujące i pozytywne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotychczas też bardzo lubiłam maj, ale klasa maturalna potrafi to drastycznie zmienić :P
    A pudełeczko bardzo ładne, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście matury tylko raz w życiu.. więc mam nadzieję, że za rok maj znów będzie ulubionym Twoim miesiącem :)

      Usuń
  3. Maj to mój urodzinowy miesiąc, więc bardzo go lubię :) tylko mogłoby słoneczko więcej świecić :))
    A pudełeczko - bardzo energetyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko urocze:) A maj... Gdzieś kiedyś przeczytałam, że to nie miesiąc - to szczęście. Coś w tym jest;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawienie kolorów super tym bardziej,że to pastelowe odcienie....Ja też lubię maj...tylko gdzie to słoneczko...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonko na szczęście powoli wychodzi.. choć jeszcze chłodno, to cudownie jest w jego blasku :)

      Usuń
  6. Cudne, bardzo energetyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne połączenie kolorów :) i ja również uwielbiam maj - miesiąc moich urodzin, bzu i konwalii :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.. bez.. konwalie :) Ty masz urodziny, a ja imieniny :D

      Usuń
  9. Bardzo ładne i radosne pudełeczko, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna skrzyneczka :) urzeka swoja prostotą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zestawienie kolorów:)Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń