Sówkowe pudełeczko...

Mojemu ostatniemu Candy towarzyszył banerek z sówkami :) I strasznie mi było miło czytając komentarze, że banerek przypadł Wam do gustu :)

Prezenty, które przygotowałam również miały akcent z sówkami.. Nie mogło być przecież inaczej!

Poniżej zdjęcia pierwszej z dwóch skrzyneczek, które były nagrodami :)
Tą akurat dostała Paulina! Mam nadzieję, że się podoba :)



Po bokach pojawiły się gwiazdki wykonane z masy strukturalnej.
Dla ciekawych - już niebawem pojawi się kurs jak je wykonać :)
Więc oczekujcie!



Całe pudełko jest w żywych kolorach to i środek nie mógł być inny!
Tam panuje soczysta zieleń :]



Pudełko wyszło pełne pozytywnej energii i kolorów!
Dzięki gwiazdką zarówno na serwetce jak i po bokach - nawet troche świąteczne :)
A ja osobiście uwielbiam grudzień dzięki aurze zbliżających się Świąt!


Trzymajcie się pozytywnych myśli i kolorów!


37 komentarzy:

  1. Pudełeczko jest fantastyczne! Te kolorki moją cudną energię. Zazroszczę szczęściarze:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sówki :) Wyszło Ci pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne jest, bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sóweczki, uwielbiam ten motyw - bardzo odważne kolory :) U mnie też znów pojawiły się sówki, ale w wydaniu black, white & grey :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe. Takie radosne i kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sówki i kolorki! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Jakie wesołe i takie kolorowe, no cudo :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz nadzieję??? Ja mam PEWNOŚĆ, że się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Moje pudełeczko! :) Jest przeurocze! Właśnie zamierzam zrobić post o moich prezentach, ale cierpię na brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i pełne energii :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne! :)
    świetne nagrody przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne sówkowe pudełeczko :) podoba mi się ten żółty kolor :) u mnie też sówki ostatnio zawitały na pudełeczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne pudełko ...:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełko śliczne...sama stworzyłam sówkowo-światęczne pudełko, więc to motyw który uwielbiam :)
    http://pracowniapelnainspiracji.blogspot.com/2013/12/let-it-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorki cudowne, śliczna szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne..już nie mogę się doczekac tego kursu;-)) W sowach jednak jest moc..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pojawi się jeszcze w tym roku :]

      Usuń
  17. Świetne! Sówki słodkie, kolory wspaniałe - no cudo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne pudełeczko :) Podoba mi się to zestawienie kolorów - żółty spód i białe wieczko z kolorowymi motywami :) Świetna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sówki nadal są wdzięcznym tematem- oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne pudełeczko...u mnie też sówkowo ;o)
    Zapraszam CIę na wymiankę...oczywiście sowią ;o)

    OdpowiedzUsuń
  21. urocze pudełko z obłędnymi sówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niby grudzień, a tu prawdziwa wiosna:) Piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. również lubię tez wzór serwetki, a pudełko słodkie... i kolory :)

    OdpowiedzUsuń