Różany komplet ślubny...

Niczym Was nie zaskoczę.. dalej temat ślubów :]
Choć odsłona trochę inna :) ciekawa jestem czy Wam przypadnie do gustów...

We wrześniu napisała do mnie Pani Ania, która spytała czy będę w stanie podjąć się wykonania dość ciekawego projektu...

Chodziło o jedną skrzynkę na koperty z życzeniami od gości weselnych podobną go tej TUTAJ :)
oraz..
6 dużych świec na sale weselną..


Temat wydał mi się ciekawy, a Pani Ania dokładnie wiedziała czego chce!
- delikatną skrzynkę i świece tylko w różowe róże..

Nie mogłam odmówić.. Choć czasu było mało :] to się udało :) a wyszło tak.....





W środku chciałam dodać sentencję.. ale Pani Ania zaproponowała nuty..
Wybrała w dodatku przepiękny utwór, który koleżanki grały na skrzypcach pod czas mojego ślubu,
więc bardzo bliski mojemu sercu..

Szczegóły techniczne: 
Nuty oraz imiona z datą na wieczku wykonane metodą transferu na odbicie
- opis metody TUTAJ :)




Świece to była czysta przyjemność, bo rzadko mam okazję wykonywać decouopage na świecach.
Preparat, który użyłam znajdziecie na liście preparatów TUTAJ.





A cały komplecik prezentuje się tak :)



Uwielbiam takie wyzwania :) Jak dostanę zdjęcia od Pani Ani jak prezentowały się na sali świece to z przyjemnością się z Wami podzielę :)



Przypominam o zabawie :)




39 komentarzy:

  1. Przepięknie wszystko razem wygląda :) Świece dodają niesamowitego uroku :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności komplet :) Szkoda, że jestem już po ślubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet, państwo młodzi i goście weselni będą pod wrażeniem, kursik bardzo przydatny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Cieszę się, że kurs się przydaje :)

      Usuń
  4. Śliczne! Rewelacja, bardzo mi się podoba, aż zapragnęłam ślubu XD Lubię jak ktoś tworzy rzeczy, które natychmiast zmieniają nasz tok myślenia i "każą" nam czegoś pragnąć ;> Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Ten motyw jest prześliczny, całość prezentuje się cudnie i aż żal, że nie interesowałam się dekupażem przed ślubem... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie to wszystko wygląda! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały komplet świetnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet . Wyjątkowy . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyszedł komplecik a motyw jaki znajomy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zuza, świetnie to wygląda!!! :) brawo!! :)
    p.s.oj ja też uwielbiam wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaja :) dziękuję :)
      Wyzwania są najlepsze - zmuszają do kreatywności.

      Usuń
  12. brawo :))
    cudowny zestaw :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny komplecik, a ze skrzyneczką na życzenia świetny pomysł, później nie wiadomo co z życzeniami zrobić, a tak pamiątkowa skrzyneczka, można będzie do niej dorzucić inne weselne gadżety:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Właśnie o to chodzi, żeby pamiątki ślubne były w jednym miejscu :)
      W moim przypadku sprawdziło się w 200% :D

      Usuń
  14. fajnie to wyszło mimo, że nie gustuję w różach

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie to wygląda, na pewno na sali będzie się rzucało w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow, super komplet :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczny komplecik!!! gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie to wygląda, świetny pomysł taka skrzyneczka na życzenia, będzie fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały komplet, starannie wykonany i to widać od razu, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, to mi sie naprawde bardzo podoba . Jesli tylko bede slyszala , ze ktos bedzie sie zenic to zaraz Cie polece. Wspanaily pomysl. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Trzymam za słowo i czekam na meile :]

      Usuń
  21. Cudny komplecik :) Taki romantyczny i niesamowicie delikatny, śliczny po prostu :) Dziękuję za zaproszenie do zabawy, już jakiś czas temu miałam ochotę wziąć w nim udział, ale komputer odmawiał współpracy - może tym razem się uda ;) ...chyba najwyższy czas, żebym i ja pomyślała o candy :)
    BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :*
      Wiem jak to jest z komputerami.. złośliwe stworzenia :/
      BUZIAK :*

      Usuń
  22. Przepięknie wyszło;) delikatnie i uroczo

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny, romantyczny prezencik. Spodobało mi się w nim to, że jest taki "przestrzenny":)
    Swoją delikatnością przyciąga wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chciałabym wiedzieć co to za czcionka. :) Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) u mnie czcionka nazywa się WedingScript.. ja ją dostałam już parę lat temu..

      Usuń
  25. Z transferem tą metodą, to nie jest taka prosta sprawa. Możesz napisać coś więcej? Próbowałam pocierać, wcierać, ale odbił się tylko cień napisu :(
    U Ciebie odbity jest cały zapis nutowy, piękny

    OdpowiedzUsuń