Skrzyneczka pełna pozytywnych myśli..

Znów spotkał mnie zaszczyt wykonania skrzyneczki dla małej księżniczki.. w dodatku mojej imienniczki :)
Chyba domyślacie się ile mi to radości sprawiło? :]

Skrzyneczka pełna życia i kolorów oraz z niespodzianką w środku...





Przepis na transfer: TUTAJ.
Gwiazdki przyklejone Magic Glue - najlepszy klej do wszystkiego :)



A na koniec się pochwalę.... a co :]
Dostałam dwa wspaniałe wyróżnienia :)
Pierwsze od KaoriArt, a drugie od Sosnowego Gaiku :)


Bardzo dziękuję :)

Zasady:
1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 7 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Siedem faktów o mnie:
  1. jestem okularnicą 
  2. pod czas oglądania filmów zwracam uwagę na muzykę, a ulubionym soundtrackiem jest muzyka z Marzyciela 
  3. w domu muszę mieć dużo kwiatów doniczkowych
  4. bezgranicznie kocham czekoladę
  5. nie lubię pomidorów
  6. z zapałem walczę z maszyną do szycia
  7. wszędzie dobrze, ale w domu mi najlepiej :)


Tym razem (dawno tego nie czyniłam) wyróżnię następujące blogi... Wybór nie jest łatwy.. bo każda z Was tworzy cuda... ale padło tym razem na poniższą "szczęśliwą siódemkę" :)

26 komentarzy:

  1. Zuza! Będę się powtarzać, ale skrzyneczka jest boska. Na pewno mała Zuzia będzie szczęśliwa z takiego pięknego prezentu. Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie.Jest mi niezmiernie miło, że znalazłam się w gronie nominowanych. Jednak przyjęłam pewną formę na blogu i nie uczestniczę w tego typu zabawach. Jednak bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. księżniczka będzie zachwycona, bo wygląda przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuje za nominacje!!! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta skrzyneczka i gwiazdki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak :) imię to transfer a odsyłacz do opisu jak go zrobić jest poniżej zdjęć :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. GRATULUJĘ WYRÓZNIENIA :) A SKRZYNECZKA JEST SLODZIUTKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia, szkatułka śliczna, a te kostki w poprzednim poście rewelacyjne, dzięki Tobie i tym kostkom wpadłam na pewien pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. skrzyneczka sama słodycz:) cudna:) duża Zuza postarała się dla małej Zuzy:):)
    Pozdrawiam niebiesko:)
    Ps. gratuluję wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna skrzyneczka! nowa właścicielka na pewno będzie zachwycona:)
    Pozdrawiam i gratuluję wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrzyneczka to prawdziwe cudo. Bardzo podoba mi się ta serwetka. A te gwiazdki to niczym wisienki na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna skrzyneczka, fajny kolorek dobrałaś - lubię taki :)

    Gratuluję wyróżnień i dziękuję za moje :) odbiorę najszybciej jak się da :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełeczko bardzo wdzięczne i dziewczęce!
    Gratuluję wyróżnienia. :)
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Zawsze chętnie oglądam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na wstępię dziękuję, jest mi przeogromnie miło być przez Ciebie wyróżnioną:) Twoje prace decu są wzorem dla mnie, a tym bardziej, że dużo tworzysz dla dzieci, a ja niedawno zostałam poproszona o coś dla dziecka, to takie emocjonalne dla mnie:) Cudna skrzyneczka, piękna kolorystyka, pozdrawiam, isza

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie wygląda ta skrzyneczka prawdziwy klejnocik dla Księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Ślicznie dziękuję, ale nie mam pojęcia o co chodzi z tymi wywróżeniami ... To moje pierwsze wyróżnienie, jest mi bardzo miło, że zauważyłaś w moim blogu coś ciekawego ;) A jeśli chodzi o skrzyneczkę to jest czarująca! Z pewnością się spodoba. A jeśli o imię chodzi to Zuzia to moja Ukochana Babcia!!! A i gratuluję wyróżnień!!! Pozdrawiam cieplutko i skrobnij mi może coś więcej o tych wyróżnieniach co?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ta skrzyneczka !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna szkatułka! Dopracowana w każdym calu :) A motyw znany i lubiany, u mnie też zawitał na skrzyneczce jakiś czas temu :) Chrześnica była bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, skrzyneczka piękna!
    Gratuluję wyróżnienia i dziękuję jednocześnie! :)
    odpowiem u siebie, jak znajdę chwilkę!!

    OdpowiedzUsuń
  20. p.s. muzykę z Marzyciela również uwielbiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna skrzyneczka :) Ja ostatnio też zrobiłam z tym motywem dla mojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń