Wynik I wyzwania...

Niezmiernie mi miło, że tak chętnie wzięliście udział w wyzwaniu zorganizowanym przeze mnie :)
Tym bardziej cieszyło, jak parę osób pisało, że była to ich pierwsza przygoda z transferem!

Wszystkie prace byłe bardzo dobre i na bardzo wysokim poziomie!
Wszystkie mi się podobały i uwierzcie wybrać jedną pracę było niezmiernie ciężko :)
Każdy transfer, mimo różnych technik - wychodził wspaniale!


Gratuluję i dziękuję wszystkim i każdemu z osobna :)

Jednak zwycięzca może być tylko jeden...
Po wielu rozmyślaniach i oglądania zgłoszonych prac..
Nagrodę przygotowaną przez DECU Style otrzymuje...


Zwycięską pracę możecie zobaczyć TUTAJ :)

Gratulację dla Izy :)

Bardzo proszę o kontakt meilowy i przesłanie adresu do wysyłki!


Kochani pierwszego października ruszamy z nowym wyzwaniem
i nowymi jeszcze lepszymi nagrodami!
Tak więc wyczekujcie!

9 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczyni! Należy się w 100% zrobic taki duży transfer to nie lada wyzwanie :)
    Czekam na kolejne wyzwanie, gdyż super się przy nich bawię i rozwijam :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Izy, donice robia wrażenie przede wszystkim swoją wielkością. DZiekuję Zuzi za zorganizowanie zabawy . Przynajmniej miałam okazję spróbowac czegos nowego w decou.
    Pozdrawiam serdecznie wszystkie uczestniczki i organizatorkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że byłam mobilizacją do nowych rzeczy :)
      Koniecznie zajrzyj w październiku na nowe wyzwanie!

      Usuń
  3. Dziękuję ,nie mogę w to uwierzyć ,niech mnie ktoś uszczypnie ................

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za zabawę Zuza, a transfery poczekają póki co na lepsze czasy:) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni:)Donica jest cudna:)Ja również chciałam wziąć udział w Twojej zabawie,nawet miałąm przygotowane pudełeczko i skrzyneczkę ale niestety komputer odmówił mi posłuszeństwa(miesiąc był w naprawie) i nie zdążyłam dodać posta...Ale w kolejnym wyzwaniu na 100% biorę udział ..myślę,ze podołam:)Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj.. przykro mi.. ale wiem jak to jest z komputerem :/ złośliwe bydlaki!
      Następne wyzwanie na pewno Ci się spodoba :)

      Usuń
  6. To była świetna zabawa:) Oby więcej taki! Gratuluje wygranym:)

    OdpowiedzUsuń