Serduszko pełne kwiatów...

Miłość.. to takie magiczne słowo.. a uczucie? no cóż każdy wie.. każdy czuje to w życiu w różnych formach!

Dziś symbol kojarzący się ze słowem i uczuciem "miłości" już od najmłodszych lat...


Kolejne pudełko na płyty ze zdjęciami ślubnymi..
Tym razem ekspansja kolorów!

W środku oczywiście imiona Państwa Młodych i data Ślubu..
A ponad to...


A ponad to dodałam drewniane serduszka z napisami "love" i "memories"... co o nich sądzicie?

Drewniane "badziki" Serduszka pochadzą z Wycinanka.net :) Zapraszam!



Do tej pracy, jak i do poprzednich użyłam farb akrylowych firmy renesans o których pisałam TUTAJ :)
Wszystkie odcienie znajdziecie w sklepie...

 

Kochani.. w nadchodzącym weekendzie dużo się będzie działo :)
W sobotę odbywa się spotkanie z Pasją :)
A w niedziele? Oczywiście koncert finałowy Festiwalu Muzyki Filmowej... 
Już nie mogę się doczekać! :)

Buziaki kochani dla Was i dużo miłości wkoło!

23 komentarze:

  1. Śliczne pudełeczko :) Takie radosne :)
    Zapraszam do mnie na Candy, moze się skusisz? ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. super pudełko, fajny pomysł z serduszkami wewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnętrze ozdabiane wycinkami to ciekawe urozmaicenie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory! Cudowności! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę jakie kolorowe, choć ja jestem wierna Twoim "starociom", które wyglądają tak klimatycznie- pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi mam nadzieję, że nie raz jeszcze będę miała okazję zrobić coś w Twoim ulubionym stylu :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne!!! Mam pytanko jak ty to robisz ze twoje transfery zawsze tak ladnie wychodza... :) Moje za kazdym razem gdy namocze i zaczynam rolowac zedrza sie do literki... nigdy nie wychodzi napisa caly:( chociaz robie to delikatnie...POMOCY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. robię tak jak pokazałam w tutorialu... czynność namaczania i dociskania powtarzam ostatnio dwa razy zanim zroluję.
      Myślę, że to kwestia rozpuszczalnika i podłoża na którym się odbija. I przede wszystkim dociśnięcia :)
      Musisz mocno i dokładnie docisnąć namoczony papier.
      Trzymam kciuki!

      Usuń
  7. Fajne, słodkie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne ale Ty chyba inaczej nie robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kolorki :D przepraszam, ale jestem zachwycona :D
    Czasem gdy widzę coś mocno kolorowego...to jest wręcz naćkane :/
    A tu :) takie intensywne, piękne kolory i wciąż widać co oznaczają. Przepiękne :D

    Do tego-masz przepiękne pismo :) litery przecudowne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz.. staram się dobierać tak kolory zawsze, żeby współgrały ze sobą :)
      A literki są odbite transferem.. :)

      Usuń
  10. Piękne:) Świetne kolory , bardzo intensywne.:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłodkie to pudełko :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://decupogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłość-motyle w brzuchu :) - tak mi się skojarzyło jak zobaczyłam to pudełko. Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi oj tak Motylki w brzuchu.. to jest fajne uczucie :)

      Usuń
  13. przepiękny motyw :) i myslę ze będą mieli fajną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne!!Kwiatuszki - rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń