Postarzana kokardka...

Dziękuję za wszystkie życzenia pod poprzednim postem :)

Dziś pokażę Wam to co najbardziej lubię tworzyć..
Postarzaną skrzyneczkę..

Nic tak nie daje mi satysfakcji w decoupagu jak to :)
Powstała już kiedyś podobna skrzyneczka, którą znajdziecie TUTAJ :)

Ta jest w podobnym stylu, ale mniejsza!
Sami zobaczcie...


Jest to herbaciarka czwóreczka, której środek został wybejcowany, a całość wykropkowana!


Brzegi oczywiście zostały mocno potraktowane papierem ściernym, patyną i pastą postarzającą :)
Jeśli jesteście ciekawi jakich preparatów dokładnie użyłam zajrzyjcie TUTAJ!


Kokarda, która wdzięcznie ozdabia przód skrzyneczki pochodzi ze sklepu EKO-DEKO :)
Uwielbiam takie dodatki i na pewno często się będą pojawiać!



Ciekawe czy i Wy lubicie postarzane rzeczy? 
A jeśli tak to czy tylko oglądać czy też wykonywać samemu,
a przy tym ubrudzić siebie i pół mieszkania?

Ja postanowiłam, że częściej muszę je robić!

Koniecznie zajrzyjcie w piątek!
Pojawi się długo obiecywany tutorial! Wiecie już jaki? :)


51 komentarzy:

  1. Przepięknie ją postarzyłaś, uwielbiam je oglądać! Pozdrawiam i dziękuję za przyłączenie się do mojej rozdawajki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i cala przyjemność po mojej stronie!

      Usuń
  2. piękna, jakbym wyciągnęła ją z szafy babci. wspaniałe postarzenia i wzór kwiatowy. gratuluję rocznicy i życzę kolejnych sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna skrzyneczka :-) to kolejnych udanych latek życzę :-)))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna skrzyneczka, perfekcyjnie postarzona,wyglada jakby lata przelezala w ukryciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko, kropeczki dodają dużo uroku :)

    Zapraszam do mnie :) http://pracowniadecoupage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudna jest!! uwielbiam starocie i powiem, że się nabrałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, taka bardzo, bardzo stara... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna skrzyneczka!! jestem zakochana!!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam taki styl ;) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki styl jest dla mnie najpiękniejszy, po prostu go uwielbiam:) Skrzyneczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna. Brak mi słów, żeby opisać jak bardzo mi się podoba. Wracam jeszcze trochę popatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta skrzyneczka całkowicie ujęła moje serce....Świetne kolory dobrałaś i bosko ją postarzyłaś..kocham taki postarzany dekupażyk...Sama też nie mogę obejść się bez postarzania swoich prac...:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam, że będzie więcej u mnie takich prac :)
      Oby mi się udało znaleźć czas :P

      Usuń
  13. rewelacja!! Tak świetnie "postarzonej" skrzyneczki to chyba jeszcze nie widziałam. Wygląda jakby naprawdę nadgryzł ją ząb czasu... prawdziwe retro :) super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie "popsułaś" pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pudełeczko:) uwielbiam twoje prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. twoje prace powalają z nóg :-) cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kolory ! Jest piękna :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna! Zdecydowanie jesteś mistrzynią w takich zdobieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna! Wspaniały klimat stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widząc nici w środku i tę piękną postarzaną skrzynkę od razu na myśl przychodzi mi moja babcia przy maszynie do szycia... :) wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No! Piękna jest - w takiej pracy mogę się zabujać ;) Uwielbiam takie klimaty - oglądać, posiadać i robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. starutka wygląda ale za to jaka urocza??? nie dziwię się, że lubisz takie cacka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi i niby dużo pracy przy nich jest, ale i tak je uwielbiam :)

      Usuń
  23. Jest przecudna, uwielbiam postarzane rzeczy, a skrzyneczki w Twoim wykonaniu są jak zwykle bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Postarzane rzeczy uwielbiam oglądać szczególnie w twoim wykonaniu, natomiast robic je sama kocham!
    Skrzyneczka jest po prostu cudowna! Nie moge sie doczekać tutorialu (o transferze?)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. urocza i bardzo klimatyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne pudełeczko ;) sama też kupuję w eko-deco dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna! aż mnie kusi żeby też spróbować postarzania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pudelko jest cudowne. Na prawde uwielbiam oglądać twoje praca. Jestem pod dużym wrażeniem ile efektów uwieczniłas w jednej pracy i dało to zachwycający efekt. Pozazdrościć umiejętności i zdolnych raczek!


    Miałabym prośbę, czy mogłabyś powiedzieć co sądzisz o moim projekcie 365 dni? Informacje sa na moim blogu : kopytkowa.blogspot.com. Byłabym bardzo, bardzo wdzięczna.

    Z góry dziękuje i pozdrawiam i życze więcej udanych tworów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, postarzona o kilkadziesiąt lat, wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :-)

    Ps. Pięknie tu u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dołączam do zachwytów! Bardzo dużo "dało" spilowanie brzegów wieczka, wyglada jakby naprawdę było wytarte! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna! Retro urok, niesamowity! Życzę więcej wolnego czasu na tworzenie takich pięknych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tym czasem na takie przyjemności zawsze kłopot.. ale jakoś dam radę :)

      Usuń