Etui na telefonik...

Spokojnie nie zdecoupagowany :]
Dziś coś innego.. tak dla odmiany..

Chciałam Wam pokazać co udało mi się uszyć i nie ukrywam jestem z siebie dumna :) a co :]
Przez weekend majowy udało mi się siąść przy maszynie i uszyć o to takie etui dla mojego telefonu...


W środku zastosowałam ocieplacz - dzięki czemu etui jest bardzie przyjemne w dotyku :]
a telefon nie zmarznie :] hihihihi

Po drugiej stronie zastosowałam odwrotnie materiał, w dodatku w środku też zastosowałam dwa materiały..



Kokardka i koronka dodają dziewczęcego uroku :)

Ot takie etui :)
Jest parę niedociągnięć, ale jak na pierwszą tak poważną rzecz to chyba nie najgorzej mi poszło?

20 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wygląda fantastycznie. Też lubię czasem poszyć ale tylko ręcznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no bardzo ładniutkie ;) jak byś się nie zdradziła to bym się nie poznała, że pierwszy raz takie dzieło stworzyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smerfastycznie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. super i trzymam kciuki, żeby to był dobry początek kolejnego uzależnienia:)pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny wymiar Twoich talentów, cudne etui:) Słodkie i kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Kochana! gratulacje! wygląda pięknie!! :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem wyszło fajnie :) gratuluję!
    muszę w końcu namówić maszynę do szycia aby mnie polubiła... na razie działa to tylko w jedną stronę, ja lubię ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne etiu takie bardzo dziewczęce i jak dla mnie ekstra Ci wyszło.Ja wszystko jeszcze szyję ręcznie,ale juz niebawem też zasiąde za maszyną ^^
    A teraz ide się dokształcac u Ciebie z transferów ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe i inne niż wszystkie :)delikatne super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne i słodkie!!! I jeszcze w moich kolorkach ;) Miodzio :) Ja też oczywiście nadal wsio w rękach, ale oswoję ją kiedyś w końcu ;) Zuza bardzo dziękuję za wyróżnienie! To dla mnie naprawdę wielka frajda szczególnie, że to moje pierwsze wyróżnienie!!! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, taki bardzo kobiecy!
    A ja niosę dla Ciebie dobrą wiadomość - wygrałaś w moim candy :) Czekam na adres do wysyłki pod: lavenderforge@gmail.com
    Gratuluje i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poszło super ! Śliczne, słodkie etui :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Etui jet bardzo ładne, aż sama nabrałam chęci na uszycie ubranka na mój telefon..

    OdpowiedzUsuń