Skrzyneczka na klucze do serca...

Dziś prezentuję Wam prezent dla mojej mamy, która uwielbia postarzane rzeczy..
W przedpokoju miała szafkę na klucze, której nie dażyła wielkim uczuciem i nie raz mówiła, że musi coś nowego kupić..
Więc jej starą szafeczkę na kluczy - przerobiłam :) No jak by mogła wyrzucić coś takiego?
To byłoby niewybaczalne! :]

Szafeczka została postarzona i ozdobiona motywami róży. Chyba to widać?
Jak na nią teraz patrzę, wygląda jak z kluczami do tajemniczego świata.. do tajemnych drzwiczek, prowadzących nie wiadomo gdzie..

Chciałam zrobić posta krok po kroku jak postarzałam skrzyneczkę, ale nie miałam aparatu :/
ale przy następnej okazji postarzania - może się uda :)

A więc oto kluczowa szafeczka...


 


  


Przepis?
Jest bardzo prosty:
  1. Odkręcić drzwiczki i haczyki
  2. Oczyścić stare drewno,
  3. Wybejcować w ciemnym kolorze
  4. Wybielić białą farbą (jak? lekko zamoczony pędzel w farbie, tak lekko lekko i delikatnie przeciągać w miejscach gdzie jest to stosowne)
  5. Nakleić wybrane motywy
  6. "Wykropkować" u mnie białe i czarne kropeczki zaatakowały szafeczkę
  7. Wylakierować - zastosowałam matowy lakier

Proste prawda? A jakie przyjemne..
Tworzenie rzeczy sprawia, że zapominam o codziennych problemach, o stresującym dniu.. pewnie każda z Was tak ma :) Wspaniałe uczucie :) A jak jeszcze tworzy się coś dla kochanej osoby? Niepowtarzalne :)


Więc pozdrawiam Was ciepło i decoupagowo :)



23 komentarze:

  1. Pięknie wyszła Ci ta skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuza, świetny efekt! :) Mama chyba zachwycona, prawda?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zadowolona :)
      Teraz myśli kiedy by tu zrobić remont przedpokoju, żeby skrzyneczka lepiej się eksponowała :)

      Usuń
    2. hahaha.. ;) dzięki skrzyneczce popchnęłaś ją do działania ;)

      Usuń
  3. Szafka z duszą:) Świetnie Ci to wyszło:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szafka wygląda świetnie. Dobrze, że jej dałaś drugie życie. Z całą pewnością napracowałaś się nad nią ale było warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna skrzyneczka. Masz talent

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło ;) bardzo ładna robota, masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie bede oryginalna w tej kwestii bo powiem tylko tyle - BOSKA !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie grzechem byłoby ją wyrzucić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wykonałaś tą szafeczkę, nie ma to jak tchnąć drugie życie w coś co niemalże zostało spisane na straty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci wyszła,ja bym chciała mieć zrobiony cały domek dla lalek w deqo ,z uszytymi podusiami,kołderkami i ceramicznymi dzbanuszkami^^ Patrząc na tą szafeczkę motywuje się do stworzenia właśnie takiego magicznego domku.W sumie domek z drewna już jest tylko muszę go wyposażyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. eeee...zaparło mi dech w piersiach:) Cudna:) Ciesze się, że odkryłam Twój blog, bo mnie inspirujesz....tym razem tym, że na ciemne tło przykleiłas ciemne rózyczki, wyglada to rasowo......super ta szafeczka.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest czadowa! Ja też uwielbiam postarzane rzeczy ... Bardzo dziękuję za wsparcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szafeczka jest bardzo stylowa i naprawdę miałaś świetny pomysł, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyszła ta skrzyneczka :) Postarzanie pierwsza klasa :) To prawda - najfajniej się tworzy rzeczy dla osób, które się kocha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod ogromnym wrażeniem ;) Prześliczna jest ;)))

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylowa i piękna ta szafeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna szafeczka, bardzo mi się takie podobają. Kiedyś (hehe, ulubione stwierdzenie..) zrobię, póki co podziwiam Twoją.

    OdpowiedzUsuń