Dla dziewczynek...

Oj dawno mnie tutaj nie było..
Ciekawe czy jeszcze ktoś tu zagląda..
Może uda mi się częściej publikować i to nie tylko w tematyce decou..
Czas pokaże..
A dziś mam dla Was coś nowego..

Dwa kuferki - dla dwóch wyjątkowych dziewczynek.


Pierwsza z baletnicą, w kolorach szaro-różowych.
Czy standardowy zestaw :) Nie uważacie?
Mimo, to ja go bardzo lubię :)


Drugi kuferek jest szaro-żółty.
Wszystko w pastelowych odcieniach, a na wieczku serduszko.
Zestawienie idealne :)


W środku dekory wraz z sentencjami dla nowych właścicielek :)


Ciekawa jestem czy i Wy lubicie takie kuferki?
Pomimo, że jestem już "duża" to mogłabym mieć taki nie jeden :)

11 komentarzy:

  1. Oba kuferki śliczne :))
    To chyba ostatnio taki wirus nieobecności na blogach, na szczęście mija :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Minimalizm w najlepszym wydaniu i jak zwykle perfekcyjne wykonanie.
    Podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne jak zwykle. Uwielbiam twoje prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kuferki! Nie ważne, czy dziewczynka jest mała czy duża, kuferek każdej się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają cudownie! Mam zamiar zrobić podobne na święta na prezenty dla koleżanek z pracy :) Ja będę chciała do tego przykleić jeszcze sztuczne kwiaty (widziałam, że duży wybór ma PM-M). Czy wiesz może czy klej na gorąco da rade przymocować je tak, aby nie odpadły od razu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) wydaje mi się ze tak, ale zawsze warto zrobić wcześniej test! Powodzenia :)

      Usuń
  6. Jak te kropeczki są zrobione?

    OdpowiedzUsuń