Tulimy & DecuStyle...

Jakiś czas temu właścicielka sklepu TULIMY poprosiła mnie o wykonanie zawieszki na drzwi do sklepu stacjonarnego...
Po burzy naszych mózgów zrodził się pomysł i wizja..

Sami zobaczcie jak wyszło...
Ja (skromnie pisząc) jestem dumna z efektu :)
Ostrzegam.. duuużo zdjęć!


Tabliczka informuje w jakich godzinach otwarty jest sklep..
Czy jest otwarty czy zamknięty :)


Nie mogło również zabraknąć loga sklepu!
Ptasior jest słodziakowy!


A, że została jedna wolna strona to pojawił się drugi ptasiorek z serduszkiem :)


Wszystko wykonane metodą transferu z wykorzystaniem medium :)
Połączone wstążką, aby swobodnie można było odwracać w razie potrzeby!
Uzupełnieniem całości są małe dekorki drewniane: serduszka i kokardka...


W zamian od Marioli otrzymałam cudowną paczkę...
Sami zobaczcie co zawierała...


Cudowna poducha - z wiosennym motywem..
Dzieło samej właścicielki.. 
I powiem Wam, że wykonanie - perfekcyjne.


Do tego cotton ballsy...
Marzyłam o nich od dawna..


Jeśli szukacie prezentu dla maluszka albo do pokoiku..
Polecam Wam sklep Tulimy z całego serca!
Internetowy albo stacjonarny w Warszawie 
- poznacie na pewno po zawieszce :)

3 komentarze: