środa, 4 maja 2016

Paski i kropeczki...

Połączenie pasków z kropkami nie zawsze do siebie pasuje..
Ciekawa jestem jak spodoba Wam się w moim wykonaniu :)


Drewniane pudełeczko.. lekko postarzane.. ale kolorowe :)

Na wieczku papier do scrapbookingu.. paski i kropeczki moim zdaniem połączyły się idealnie!
Brzegi wymalowane jasnym kolorem i lekko przybrudzone..


Dół ciemniejszy.. a w środku żółto :)


Dodatkowo pojawiła się mała ramka z kolorowymi kuleczkami nawiązująca do wieczka :)

Wycinanka pochodzi z dobrze znanego Wam sklepu..



Chyba kropki z paskami jakąś współgrają :)

13 komentarzy:

  1. Śliczne, wszystko tutaj pięknie pasuje :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. te kropki z paskami są super aqrat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie ! Świetne połączenie !

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja lubie połaczenia typu kropki i paski nie przeszkadzają mi :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam pytanie odnśnie odbicia lustrzanego wydruku - jak to robisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W programie graficznym np Photoshop :)

      Usuń
  6. Pomysł na paseczki jest świetny... Bardzo mi się całość podoba!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...