Renesans werniks postarzający...

Czas na kolejną krótką recenzję preparatu...
Tym razem Werniks Postarzający firmy Renesans...


Jeśli lubicie postarzane klimaty to ten preparat jest dla Was..
Daje bardzo ciekawy efekt, ale o tym poniżej..

Najpierw parę słów od producenta:
"Werniks postarzający do nakładania na dekorację w celu nadania postarzonego wykończenia i zabezpieczenia przed ścieraniem lub jako werniks podkładowy pod werniks pękający.
Schnie najdłużej ze wszystkich produktów linii decoupage.
Do mucia pędzli używać terpentyny."


Dostępny jest w szklanych słoiczkach najczęściej o pojemności 125 ml, ale dostępne są również 500 ml oraz 1000 ml.
Są bardzo wydajne.


Nadają się idealnie do wykończenia pracy, aby nadać im postarzałą formę - lekko pożółkłej powierzchni.
Wystarczy jedna warstwa.
Schnie może trochę dłużej od normalnych lakierów - ale moim zdaniem warto poczekać :)
Nakłada się bardzo łatwo - jak zwykły lakier.. jest rzadki.
Jeśli nie chcecie brudzić się patyną czy bitumem oraz Waszym celem jest jednolicie postarzana powierzchnia - to produkt, który szukacie!


Poniżej przygotowałam dla Was podglądowe zdjęcie jak to wygląda faktycznie i jaki daje efekt na białej powierzchni...
Tutaj akurat werniks zostwał nałożony bezpośrednio na białą farbę - stąd matowe wykończenie. 
Jeśli nałożymy go na wcześniej wyschnięte warstwy lakieru bezbarwnego - będzie się lekko błyszczał.


A to dla przypomnienia moje wcześniejsze prace w których zastosowałam werniks postarzający..



I jak macie ochotę go wypróbować?
U mnie zagościł na stałe w pracowni... 
Znajdziecie go oczywiście na mojej liście praparatów!

2 komentarze: