poniedziałek, 16 listopada 2015

Zegar HOME...

Niedawno udało mi się stworzyć coś dla mnie.. do mojego kąta..
Zegar, który odmierza czas jaki poświęcam tworzeniu :) oj nie lepiej może nie! 
Ciekawa jestem czy Wam się spodoba...


Do jego wymalowania użyłam farb kredowych o których wspominałam TUTAJ!
Kolor Casa Blanca i Lava.. ten ciemno szary zawsze mnie inspiruje!
Cała deska po wymalowaniu została wywoskowana.
Dzięki temu zegar zyskał satynowe wykończenie i to bez konieczności lakierowania czy szlifowania.


Na dolnej części (mojej ulubionej szarej) pojawił się złoty napis HOME, który znajdziecie w sklepie Wycinanki :)


Został wymalowany płynnym złotem o którym pisałam Wam ostatnio - o TUTAJ!
Jedna warstwa, niczym już nie zabezpieczona :) Polecam!


Jak Wam się podoba zegar w takim stylu?
Lekko surowy, lecz ze złotym akcentem :)

14 komentarzy:

  1. Piękny nowoczesny i taki Twój:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegar szalenie przypadł mi do gustu. Sama nigdy nie wpadłabym na taki pomysł. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć najprostsze pomysły są najlepsze!

      Usuń
  3. Bardzo nowoczesny, piękny, ale nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszło, złota farbka świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. podstawa wygląda jak współczesny obraz! A napis ociepla całość i dodaje takiej łagodności :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...