Pudełko na płyty z sesji brzuszkowej....

Temat bardzo przyjemny..
A jeśli w dodatku robiony w prezencie dla bliskich osób - to podwójnie!

Delikatne pudełeczko na płyty z sesji zdjęciowej przyszłych rodziców...


Wiemy, że to chłopiec :) więc nic w kwiatki, ani różowego nie wchodziło w grę..
Postawiłam na kolor zielony i biały!

Na środku pudełeczka wycinanka z efektem 3D!
Pasowała idealnie do tematu :)
Chętnych odsyłam na stronę producenta, gdzie znajdziecie wiele ciekawych rozwiązań!



W środku dominuje biel, a jako dodatek jest smoczek! Również zielony.
Nie mogło zabraknąć też zaczepu umożliwiającego umieszczenie płyty :)


Co sądzicie o takim prezencie albo dodatku? :)
Życzę Wam dużo powodów do uśmiechów w tym tygodniu!


13 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na miły dodatek do upominku:)
    Wzajemnie życzę milego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł na prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł bardzo oryginalny, do tego ten smoczek w środku , po prostu mnie rozbroił. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczny prezent. Tak zapakowana płyta nigdy się nie zagubi wśród tysiąca innych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zawsze będzie się wyróżniać spośród innych płyt :)

      Usuń
  5. Wspaniałe groszki. idealnie pasują na taki prezent. Świetny pomysł ze smoczkiem w środku, by nie było watpliwości co do zawartości płyty. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełko :) chyba mamy już pomysł na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent sama kilka miesięcy temu zostałam mamą i bardzo bym się cieszyła z takiego prezentu 😊 patrzę na każdą twoją pracę i nie mogę się napatrzeć sa takie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocowania mam jeszcze ze starych pudełek ale wiem że w Dekormanii mają :)
    A paletki do pierścionków? Co masz na myśli? bo nie używam :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaa... to mi mąż przywiózł z zagranicy - a w Polsce to nie wiem gdzie są dostępne.

    OdpowiedzUsuń