Prezent dla fanów gry komputerowej The Evil Within...

Lubie grać w gry komputerowe?
Ja osobiście nie.. i nie mam na to czasu :)

Jednak dziś coś specjalnie dla fanów gier! A w szczególności dla fanów gry The Evil Within.


Jest to prezent na urodziny klubu poświęconego grą!
Pomysł świetny oraz nie lada wyzwanie dla mnie :)


Cała gra to jakiś mroczny horror z dużą ilością krwi oczywiście.
"Pokiereszowałam" pudełko jak tylko umiałam.. :) o to w końcu chodziło!
Do tego nazwa samej gry oraz nazwa klubu pojawiła się w formie kolorowego transferu.

Wszystkie niezbędne materiały do wykonania takiej albo podobnej skrzyneczki znajdziecie w sklepie..



A tak już wyglądał efekt finalny prezentu!

Dziękuję Jakubie za zdjęcie!
I jak Wam się podoba?
Dla mnie była to świetna zabawa!

6 komentarzy:

  1. Świetne wyzwanie! Na pewno masz ogromną satysfakcję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojacie! genialnie Ci to wyszło!!!! sama bym takie coś chciala, tyle ze np z innej gry haha :D ale naprawdę, genialny prezencior!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń