Wyniki V Wyzwania...

Kolejne wyzwanie dobiegło wczoraj końca!
Nie będę przedłużać... i już dziś ogłaszam wyniki V Wyzwania pt. "Wycinanka".

Do wyzwania zgłosiliście... UWAGA... aż 50 prac! Zdecydowanie przebiliście rekord z zeszłego wyzwania! Super, że z taką chęcią zgłaszacie swoje prace! Bardzo mnie to cieszy, że bawicie się w Wyzwania i nie boicie się stanąć do walki!

Wszystkie prace były śliczne i niezwykłe! Pomysłowości to Was nie brakuje - trzeba przyznać :) Dokładnie oglądnęłam każdą zgłoszoną pracę :) Wybór był bardzo trudny, ale zwycięzca może być tylko jeden...

V Wyzwanie wygrywa...

Banerek dla zwycięzcy do pobrania!

Gratulację :)
Proszę o adres do wysyłki nagrody - decustyle@gmail.com

A pracę, która podbiła moje serce za idealne wyczucie form i kolorów zobaczycie TUTAJ!

Dziękuję Wycinance za przygotowanie nagrody dla Was :)
Nie umknęło mojej uwadze, że wiele z Was w swoich pracach wykorzystało wycinanki i dekory właśnie od nich! Super :)


A czy 1 czerwca ruszy kolejne wyzwanie?
Oczywiście, że tak!
I będzie trochę inne niż dotychczasowe!
Małe urozmaicenie czeka!
Jestem jednak przekonana, że wiele z Was się przyłączy do zabawy!


8 komentarzy:

  1. Dziękuję!! Cieszę się bardzo i jestem zaszczycona, tym bardziej, że gama prac była tak bogata.
    Trudno mi uwierzyć :) Dzięki za gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję raz jeszcze! i cieszę się, że paczka już dotarła!

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej! To folkowe pudełko też było moim numerem 1!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń