Wyniki III wyzwania...

Stwierdziłam, że nie będę Was długo trzymała w niepewności :)
I już dziś ogłaszam wyniki III wyzwania pt. "Płatek Śniegu".

Do zabawy zgłosiliście 22 prace, a skoro dziś 22 dzień stycznia - więc sami widzicie - wyniki muszą być dziś!
Zaskoczyliście mnie kreatywnością i pomysłami :) Mam nadzieję, że przygotowywanie prac sprawiło Wam radość - bo mi oglądanie ogromną!

Nie będę się rozpisywać.. dziś szybko i na temat...
Przechodząc do konkretów.. mam zaszczyt ogłosić zwycięzce...


Natalio! Gratuluję :)
Czekam na adres do wysyłki nagrody - decustyle@gmail.com

Tradycyjnie zapraszam do oglądnięcia zwycięskiej pracy TUTAJ!


Dziękuję firmie Profil za ufundowanie nagrody :)



A Wy kochani szykujcie się na kolejne wyzwanie..
Starujemy oczywiście 1 lutego!

12 komentarzy:

  1. Przepiękna praca, gratulacje :) I czekam na kolejne wyzwanie, super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę uwierzyć! !!!!!Bardzo, bardzo, się cieszę i dziękuję! :) :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny wybór :)Gratuluje zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluje zwycięzcy :) Do zobaczenia w następnych konkursach. Adam Orzeł. Profil.sklep.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Natalii!! I niecierpliwie czekam na kolejne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Należało się! Super serduszko :)

    OdpowiedzUsuń