sobota, 24 stycznia 2015

Ślub w pastelowych odcieniach...

Muszę przyznać, że dawno nie było tematu ślubnego... toż to nie podobne do mnie :)
Więc czas to szybko nadrobić.. mam jeszcze parę rzeczy do pokazania, które powstały w zeszłym roku!
Więc szykujcie się na wiele ślubnych dodatków w tym roku! Pewne rzeczy po prostu nie ulegają zmianie!

Dziś zaczniemy spokojnie... od niewielkiej szkatułki na ślub :)


Pastelowe kolory uzupełnia motyw czerwonych kwiatów z delikatnymi napisami :)
Wybraną przeze mnie serwetkę, skrzyneczkę oraz wiele innych rzeczy znajdziecie w...



Na przodzie oczywiście nie mogło zabraknąć zapięcia.
Jest to praktyczne, żeby prezent lądując z innymi prezentami (zazwyczaj w bagażniku) nie otworzył się :)
A zapięcie to nie wszystko! Pojawiło się również małe serduszko.
Różnego typu dekorki mniejsze i większe pochodzą z...



A skoro to prezent ślubny to nie mogło zabraknąć imion Państwa Młodych, daty Ślubu oraz życzeń w środku :)
Wszystkie napisy wykonane zgodnie z Tutorialem, który znajdziecie TUTAJ :)
Zapraszam! 



Jak Wam mija sobota?
Mam nadzieję, że znajdziecie choć trochę czasu na relaks i małą chwilę odpoczynku! A może większą? :)

21 komentarzy:

  1. Fantastyczne pudełko. Sama chętnie bym takie przygarnęła (niekoniecznie na ślub) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi :) może być idealną pamiątką.. ale również być ozdobą samą w sobie :)

      Usuń
  2. Przepiękne pudełko, już mi tutaj brakowało tematu ślubnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć :) Mam przygotowane już kolejne ślubne rzeczy, więc na pewno nie będzie nudno!

      Usuń
  3. Ten motyw z makami jest śliczny, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pudełeczko i piękne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pudełeczko i wspaniałe sentencje ! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ! Wzór serwetki jest dla mnie obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle pięknie! Bardzo mądre zdanie w środku. :)
    Jak mija sobota? Na egzaminie z matematyki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że egzamin zdany na 5!

      Usuń
  8. Przepiękne są te Twoje pudełeczka. Ja od lat robię decoupage, ale niestety nigdy nie udało mi się zrobić czegoś choć w połowie tak ładnego, jak Twoje dzieła. Gratuluję i odrobinkę zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak nie jest! Jest to tylko kwestia wprawy :)

      Usuń
  9. mmmmmmmmmmmm.... cudowne!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna skrzyneczka i cytat zgapiłam od razu bo mi się bardzo spodobał!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...