Jesienna zakładka do książki...

Czy to ostatnie dni złotej jesienni?
Może pogoda nas jeszcze trochę porozpieszcza.. kto wie :)

Ale z okazji, że za oknem ładne słonko świeci.. przygotowałam dla Was prostą i szybką zakładkę do książki :) Powędrowała ona do JaMajki, ale o tym w poście niebawem :)


Lekko postarzana.. pobrudzona.. pochlapana i poodbijana...
Chcecie wiedzieć jak są zrobić?
Zapraszam dalej!

OPIS - postarzana zakładka do książki
  1. Drewnianą zakładkę pokrywamy bejcą w wybranym kolorze
  2. Po wyschnięciu bejcy - lekko zamaczamy gruby pędzel (najlepiej z naturalnym włosiem) w białej farbie i przejeżdżamy z góry do dołu
  3. Bierzemy dowolny szablon (w moim przypadku kratka), przykładamy i za pomocą pędzelka gąbeczki odbijamy wzór, nie wszędzie odbijamy dokładnie, żeby efekt postarzania był większy
  4. Stempel gumowy albo silikonowy (u mnie definicja słowa "dream") pokrywamy albo farbą albo tuszem i odbijamy w dowolnym miejscu (jeśli zastosujemy tusz - należy po wyschnięciu zabezpieczyć fiksatywą)
  5. Brzegi przecieramy czarnym bitumem, lekko cieniując do środka
  6. Przy użyciu szczoteczki do zębów albo pędzla - kropkujemy pracę białą farbą
  7. Całość wylakierować lakierem matowym
  8. Na koniec robimy kokardę z rafii
GOTOWE :) proste prawda?




Mam nadzieję, że się podoba takie coś prostego :)
No i kolejny szybki tutorial..
Może to będzie tydzień tutoriali? Kto wie :)


PODSTAWOWE UŻYTE MATERIAŁY
Klej

Klej
  Klej

21 komentarzy:

  1. Bardzo postarzona, chyba bardziej już się nie da... ;) Lubię takie starocie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła fantastycznie. Podziwiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło z taką zakładką poczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aleeee cuuudowna!!!

    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje sówkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, dziękuję za tutorial. W ogóle - cały blog lubię, buszuję w nim z przyjemnością i podziwiam prace.
    Nie mam nic przeciwko tygodniowi pod znakiem "tutorial" :)
    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa ♥
      Postaram się coś jeszcze wrzucić w tym tygodniu :)

      Usuń
  6. Tutoriale są super! Oby więcej ;) Fajnie jak ktoś pokaże co można fajnego zrobić! Dzięki! Wypróbuję! :) Ps. linki do sklepów również przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę dzielić z Wami moją pasją! I lekko zarażać :)

      Usuń
  7. Zuziu szybki i fajny pomysł....Świetne przetarcia i postarzenie....to co lubię najbardziej....:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam nadzieję, że pogoda nas jednak jeszcze po rozpieszcza trochę bo na długi weekend mam zaplanowane prace na działce, więc jeszcze przez tydzień niech świeci słońce - zakładeczka super, dzięki za opis :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna , uwielbiam zakladki i zbieram , :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna :) Z taką zakładką o wiele przyjemniej by się czytało. Pozazdrościć talentu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyszła super :)
    zachwycam się Twoimi cudeńkami i chyba w koncu się skusze na jakies :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super :-) ja robię teraz kostki ale dużzzzzzo większe :-)

    OdpowiedzUsuń