W życiu piękne są tylko chwile - pudełko na zaproszenie...

Czy u Was też dziś tak dołująca pogoda za oknem?
Nieustająco padający deszcz.. fatalnie na mnie wpływa.. najchętniej położyłabym się do łóżka i poszła spać.. a tu tyle pracy... 
A już za trzy dni Craftshow, no i moje warsztaty vintage..  obym dała radę i zdążyła ze wszystkim - trzymajcie kciuki! 

Dziś pokażę Wam co przygotowałam w ramach wymianki dla Madzi z Madeleine Hand Made.
Nie jest to pudełko na ślub.. :) Zaskoczeni?
Jest to pudełeczko na zaproszenie.. na sesję zdjęciową dla Mamy Magdy - taki miły prezent :)


"W życiu pięknie są tylko chwile..." idealny cytat moim zdaniem Magda dobrała...
Choć życie wiele razy nam pokazuje jakie potrafi być ulotne.. 
To dobre wspomnienia zawsze są w naszych sercach...

Skoro w środku miało znaleźć się zaproszenie... 
Postanowiłam dodać dwie małe klamerki, które umożliwią jego przypięcie :)


Takie małe klamerki oraz wiele innych dodatków znajdziecie w sklepie EKO-DECO!



Co sądzicie o takim rozwiązaniu? :)

Ja za to od Madzi dostałam całą paczkę przydasiów z filcu :)
Sami zobaczcie...


Dziękuję bardzo :*


Kochani.. dużo uśmiechów..
I doceniajmy nacodzień te drobne miłe rzeczy, które nas spotykają..
Nawet te najdrobniejsze!

22 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie ;) http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna skrzynka! Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z decoupage. Jaka szkoda, że nie prowadzisz warsztatów w Warszawie :( Będę zaglądać! Pozdrawiam! Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :) Początki choć czasem trudne.. są mogę być bardzo fajne :)
      Może kiedyś i w Warszawie będę :) kto wie...

      Usuń
  4. Super pomysł z klamerkami! Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  5. skrzynka super i 3mam mocno kciuki!!!!

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy, Twoje pudełko i filcowe maleństwa :D
    Do zobaczenia w sobotę, będę na pewno :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł i ślicznie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne pudełeczko :) klamerki to fajny pomysł :)
    ps. eko-deco jest nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne!!! Lubie takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł z klamerkami świetny! Ale i przeznaczenie pudełka też - bo zawiera w sobie dwa prezenty - jeden to zaproszenie na sesję (czyli właściwy prezent) , no i samo w sobie też jest prezentem i pamiątką z tego wydarzenia też zapewne będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mały drobiazg.. a można go w ciekawy sposób później wykorzystać :)

      Usuń
  11. cudne wyszło i nie wiem co mamę bardziej zachwyci sesja czy samo opakowanie- buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. delikatne i śliczne :) jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pudełeczko:) Motyw bardzo delikatny i elegancki:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń