sobota, 12 lipca 2014

Pudełeczko na szydełka..

Czy to naprawdę lipiec? Ba.. prawie połowa lipca?? Na polu z 15 stopni :/ masakra.. Gdzie to lato się pytam?

No dobra ponarzekałam.. Więc przejdźmy do konkretów :)

Nie wiem czy jeszcze pamiętacie, ale jakiś czas temu zrobiłam dla siebie mały piórniczek na szydełka (dla przypomnienia zapraszam TUTAJ) - ale do czego zmierzam, bo przecież ja nic nie robię na szydełku? Otóż ja może i nie robię... ale pewna osoba, którą znacie z poprzedniego posta robi. I to robi cuda! 

Pudełeczko tym razem większe na szydełka jest kolejną rzeczą, którą przygotowałam dla Agi z Cóż wiesz o pięknie w wymiance :)

Efekty mojej pracy sami oceńcie :)


Piórnik pełen kolorów i życia...
Na wieczku pojawiły się nawet trzy guziczki pod kolor :)

Cały środek został "pokryty" warstwą filcu, która zabezpieczy szydełka :)


Mam wielką nadzieję, że Agnieszce piórniczek będzie dobrze służył :)

A tym czasem kochani.. miłego sobotniego popołudnia i niedzieli 
- oby z lepszą pogodą!

Trzymacie za mnie kciuki w poniedziałek, bo wracam do pracy po ponad 2 tygodniach L4.


27 komentarzy:

  1. Od dawna podziwiam Twoje prace, ale ten piórnik jest cudowny :-) Bardzo by mi się taki przydał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zawsze można taki zrobić :)

      Usuń
  2. Śliczny piórnik na szydełka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, a wykończenie filcem jest bardzo dobrym rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Służy idealnie Zuziu! Nawet moje nowe retro nożyczki idealnie się mieszczą :)) I wszyscy mieszkańcy mają milutko i mięciutko :)) Dziękuję raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę :) i dziękuję Tobie również :*

      Usuń
  5. cudny :-) moje szydełka też by takie chciały :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko śliczne. Podoba mi się jego kolorystyka. Fajnie, że pomyślałaś też o wyściółce w środku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie, bardzo stylowo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny trzymam mocno kciuki powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ,że pomyślałaś o środku;)Piórnik jest super;)pozdrawiam i powodzenia w pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczko pełne kolorów tęczy i energii...na pewno się spodoba :)Pozdrawiam i miłego powrotu do pracy..najgorszy jest pierwszy tydzień....a potem już będzie ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ehhhh chyba mi zjadło komentarz :/
    w kazdym razie pisąłam ze cudne jak zawsze :) pi,eknie dobrane kolory i zadbałaś też o wnętrze pudełeczka :)

    jedynie co mi osobisie tutaj nie gra to te guziczki na wieczku - jakoś mi nie pasują do całości :/ ale to tylko moje odczucia :)
    poza tym mega pozytywne i soczyste pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih no czasem tak bywa z komentarzami..
      Guziczki jakoś tak kolorystycznie mi spasowały.. :]

      Usuń
  12. Ale ślicznie wygląda! Ja na razie mam plastikowy piórniczek, planuję sobie uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne pudełeczko, cudowne kolorki! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne jest to pudełeczko, zakochałam się w serwetce :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł z tym filcem w środku:)Całe pudełeczko w zwariowanych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi sie podoba to pudełeczko na szydełka :) Świetny pomysł... jak i wyklejenie wnętrza filcem...
    W przyszłości muszę koniecznie coś takiego zrobić sobie... ale poszukiwania odpowiedniego pudełka zacznę niebawem...
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki!
      I koniecznie pochwal się efektem :)

      Usuń
  17. Witam serdecznie, po raz pierwszy na Twoim blogu:) Przykuły moją uwagę piękne kolory Twojej pracy! Całość pięknie się prezentuje: stylowo, oryginalnie.
    Zapraszam także do mnie, Basia.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...