Zapraszam na DECU Candy...

Kochani moi...
Niebawem zbliżają się 2 urodziny mojego bloga :) - tak, tak już drugie.. czas tak szybko ucieka, że nawet nie wiem kiedy to zleciało.. ale na podsumowania, podziękowania jeszcze przyjdzie czas...

Z tej okazji.. przygotowałam dla Was zabawę, która mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Ale uwaga.. będzie to specjalna zabawa, więc się przygotujcie!
Postanowiłam Wam ciut utrudnić.. ale nagroda będzie kusząca, więc mam nadzieję, że spróbujecie!
A wszystko będzie się kręciło tym razem wokół decoupage!


Przejdźmy do konkretów!
ZACZYNAMY!

Zapraszam Was na DECU Candy ♥

Kochani a teraz parę zasad.. przeczytajcie je dokładnie!


Zasady DECU Candy:
  1. Pozostaw komentarz pod niniejszym postem zawierający odpowiedź na pytanie:
    Czym dla Ciebie jest decoupage?
  2. W zabawie mogą brać udział zarówno osoby, które prowadzą blog, jak i te, które jedynie obserwują. Zostaw na końcu komentarza adres bloga :) A jeśli nie masz bloga - zostaw adres e-mail.
  3. Banerek DECU Candy umieść na swoim blogu podlinkowany do posta z informacją o zabawie.
  4. Jeśli nie jesteś jeszcze obserwatorem Decu Style - będzie mi miło jeśli zostaniesz ze mną na dłużej :) jednak nie jest to obowiązek!
  5. Paczkę z nagrodami wysyłam jedynie na terenie Polski.
  6. Tradycyjnie, jeśli do zabawy przyłączy się ponad 150 osób - wylosuję jeszcze jedną nagrodę pocieszenia :)
  7. Zapisy trwają do 20 lipca, a wyniki zostaną ogłoszone w 2 urodziny bloga :)

A co będzie nagrodą?
Kochani.. skoro ma być o decoupagu.. to nagrodą nie mogło być nic innego...
Zwycięzca otrzyma zestaw startowy decoupage :) Zobaczcie co w nim znajdziecie:


Mam nadzieję, że taka nagroda Wam się podoba.. A może ktoś dzięki niej spróbuje swoich sił po raz pierwszy w tej dziedzinie.. albo po prostu uzupełni swoją pracownie :)

A nagrodę ufundowałam wraz ze SKLEPEM PLASTYCZNYM 24 :)


Kochani! Trzymam kciuki za Was! 
I zapraszam do zabawy :]

94 komentarze:

  1. Decoupage dla mnie jest jak na razie zagadką,a zarazem wyzwaniem. Bardzo podoba mi się ta technika. Z zapartym tchem pochłaniam nowe dzieła Twojej produkcji i marzy mi się choćby jedna skrzyneczka w moim wykonaniu ale trochę brakuje mi odwagi... http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja przygoda z decoupage zaczęła się właśnie jakoś latem 3 lata temu. Pierwsze rzeczy były bardzo ''prymitywne'' wykonane jak najprościej. Nie miałam jeszcze wtedy wiedzy ani materiałów. Z biegiem czasu skompletowałam niezbędne przybory, wiedzę uzupełniam do dzisiaj. Marzy mi się kurs decu u Asket :) Może kiedyś? Swojego decoupage nie robię na sprzedaż, wszystko regularnie ląduje w piwnicy ;) Oczywiście jak ktoś zechce kupić to za drobną opłatę sprzedaje. Prace czy sprzedam czy nie to i tak zrobię, bo jest to dla mnie sposób na przemianę rzeczy codziennego użytku, chwila relaksu i kreatywności. Przygodę z decoupage traktuję jako hobby. Kiedy macham pędzlem o niczym innym nie myślę, odstresowuję się, odcinam od codzienności. W rezultacie powstają niebanalne przedmioty :) Najbardziej lubię prosty decoupage serwetkowy, choć w wykonaniu innych blogerek złożone motywy i prace bardzo mi się podobają. Polecam każdemu taką formę terapii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalnie w pierwszej kolejnosci zyczenia: nieustającej wenny w pracy nad dalszym pisaniem bloga, samych cudownych opraw zdjeciowych i kolorów :)
    Odpowiadając na pytanie: moja przygoda z deco
    jakis czas temu byłam nią pochłonieta bez reszty uczestniczyłam nawet w kilku kursach gdy juz sie z nia oswoiłam poznając rózne sposoby zrobienia czegos z niczego byłam jeszcze bardziej zauroczona jest to dla mnie czas niezwyklej magii uwielbiam kazdy detal,który bierze udzial w pracy. Uwielbiam zapach drewna jego niezwykla strukture kocham farby i serwetki które po przeniesieniu na przedmiot potrafią wydobyc jego urok. Absolutnie zauroczona jestem Twoimi pracami zwłaszcza ze jedną z nich posiadam celebruje kazda chwilę z nia juz niebawem ukaze ją na swoim blogu.

    http://martynkow02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przygodę z decoupage zaczęłam nieco ponad rok temu, później były nieudane próby ze scrapbookining'iem oraz kaboszony. Kaboszony i decoupage robię nadal, cały czas traktuję to jako hobby i trochę oderwanie od rzeczywistości, bo zaczynając robić się skupiam tylko na tym. Ostatnio jednak postanowiłam przestać robić ukradkiem na małym stoliku i jestem w trakcie przenoszenia się do 'artystycznej piwnicy' :)
    Mam nadzieję, że początek listy będzie dla mnie szczęśliwy :D
    Banerek już na blogu: http://madewith-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacznę od gratulacji i życzeń z okazji 2-letniej decoupage'm. W moim doświadczeniu decoupage okazało się ćwiczeniem cierpliwości i zazwyczaj do końca niewiadomą, co ostatecznie wyjdzie - czy zamierzona wizja się dokona. :)
    Fajna technika, czasami droga, pozwalająca stworzyć na prawdę konkretne i użyteczne rękodzieło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja przygoda z decu wciąż w fazie uśpionej... bo zachwycam się, podglądam i podziwiam od kilku lat, obiecuję sobie, że zacznę, i... grzęznę w mnogości informacji, nie wiem od czego zacząć, bo co innego czytam na blogach, co innego w licznych tutorialach w sieci, co innego jeszcze w książce, którą dawno temu kupiłam. Brak odwagi, a może motywacji? Hmmm... może więc szczęście się do mnie uśmiechnie i pokaże palcem - ty! idź i dekupażuj!
    No i może to będzie też szturchaniec od losu, żebym w końcu ruszyła z blogiem :)))
    Pozdrawiam serdecznie!
    Obserwuję jako Magali,
    mail: magalialimag@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku życzenia - wielu wspaniałych prac i morza inspiracji przy pracy.
    Dla Mnie przygoda z decu - to niecałe pół roku, jest to metoda na oderwanie się od szarej rzeczywistości, a głównie to metoda na mój pracoholizm. Uwielbiam widzieć efekt jak zwykła butelka czy deseczka może stać się czymś wspaniałym. Tworzę głównie dla siebie i niekiedy dla znajomych, dom powoli się wypełnia różnościami dekupażowymi.
    Obserwuję twoje prace i życzyłabym sobie takiej perfekcji jak ty masz w swoich pracach.
    Pozdrawiam
    mail. moniawaw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu. Ja też w czerwcu będę miała drugą rocznicę prowadzenia bloga. Bardzo lubię ozdabiać przedmioty techniką decoupage, bo mnie to relaksuje. To taka odskocznia od codziennych zajęć. Sprawia mi to dużo przyjemności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuza, gratulacji z okazji drugich urodzin bloga :)
    Decoupage to dla mnie nieustająca walka z materią :) Patrząc na Twoje prace, ich jakość i ilość, mam wrażenie, że to dla Ciebie zabawa. Ja niestety toczę nieustanny bój ze swoim dążeniem do perfekcji, zapominając przy tym, że decu to rękodzieło. Można tu sobie pozwolić na niedoskonałość, czasem powinna być ona wręcz wymagana, przy odpowiednim stylu pracy. Powoli staram się zmienić moje podejście do tej pasji, bo widzę, że moje prace podobają się innym - takimi, jakimi są.
    Ucząc się nadal decu - pozdrawiam serdecznie :)
    Gosia z bloga - galeria61.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Próbowałam już swoich sił z decoupage,ale nie zmierzałam się jeszcze ze skrzyneczką, więc chętnie bym spróbowała;) Chętnie zapisuję się na twoje candy, bo przepiękne rzeczy tworzysz ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje z okazji urodzin i samych sukcesów na dalszej "decoupage-owej" drodze ;)

    Czym jest dla mnie, a raczej co mi daje decoupage?
    Przede wszystkim wolność kreacji i realizacji własnych pomysłów!
    Daje mi możliwość pokolorowania i ozdobienia troszkę świata wokół nas :)
    Mogę w ten sposób nadawać przedmiotom "duszę" lub tym starszym przywracać drugie życie!
    Ale przede wszystkim daje mi możliwość sprawiania radości drugiemu człowiekowi, nie ma nic cenniejszego niż uśmiech na twarzy osoby, której podoba się moja praca :)

    http://pracowniapelnainspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lucie cukieraski zatem staje do kolejki :)
    http://barbarelkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się chętnie, a czym dla mnie jest decoupage? Pasją od pierwszego momentu, w którym poznałam decoupage. Jest to forma odskoczni od rzeczywistości i problemów. Można w ciszy i spokoju zaszyć się ze swoimi pomysłami w pracowni i tworzyć. Daje mi wiele radości i spełnienia, jest to swojego rodzaju pasja tworzenia. Potrafi odmienić szarość dnia codziennego ;)

    http://sztukadecoupage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście się zapisuje. Piękne rzeczy do wygrania. Zaraz info umieszczam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Decoupage odkryłam przypadkiem, a zdecydowanie za późno :P Daje mi nieograniczone możliwości twórczego "wyżycia się", sprawia ogromną frajdę, wciąż inspiruje i wciąż odkrywam coś nowego w tej technice. Decoupage sprawia, że nawet szary dzień nabiera kolorów i przynosi uśmiech satysfakcji na twarz :)
    W tym roku również będą moje 2 lata z blogowaniem jak i z przygodą z decou :)
    Pozdrawiam!
    http://roznosci-z-codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam!
    Gratulacje z okazji blogowego jubileuszu i życzenia wielu nowych inspiracji i czasu do pracy twórczej :)
    Chętnie dołączę do zabawy.
    Co mi daje decoupage? Chwilę wytchnienia i "zresetowania się" po kilkunastogodzinnym dniu pracy (choć wiele osób się dziwi, kiedy w ogóle znajduję na to czas). Technikę poznałam i wypróbowałam dość niedawno, ale od razu się zorientowałam, że uzależnia bardziej niż cokolwiek mi znanego :) NAwet gdy nie mam specjalnie weny do pracy, widząc efekty, aż mi rączki biegną do następnego projektu. Co mi daje? Oprócz resetu chyba mnóstwo spełnienia i radości - tak niewiele, a tak WIELE :)
    Zapraszam do siebie: www.handmadebyjo2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dech mi zaparło na widok nagrody ! Moja przygoda z decupage jest bardzo krótka, zrobiłam jedną jedyną (póki co) herbaciarkę. To nic że gołym okiem widać że tworzył ją laik, korzystam z niej do tej pory (już dwa lata). Oczywiście plany, plany... Inspiracji mam dużo. Kiedyś je zrealizuję ;)
    Mój blog: filcoweludki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Decoupage to dla mnie niesamowita technika kreowania przestrzeni wokół :).
    Do tej pory poznałam jedynie podstawy na kursie. Jednak nie otrzymałam dostatecznej informacji, aby wejść w ten świat i dokonać dalszych zakupów. Zestaw startowy pozwoliłby mi w końcu na własne próby :). Mam nadzieję, że mi się uda, bo skomponowałaś bardzo ciekawy zestaw.

    http://pasjeodnalezione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Decoupage to spa dla mojego ja :D
    olawiz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Decoupage to dla mnie technika, której od zawsze chciałam spróbować, ale jakoś nigdy nie wystarczyło mi zapału i odwagi... Często zatrzymuję się przy stoiskach z artykułami do decu, już prawie kupuję podstawowe produkty i jakoś zawsze ogarnia mnie myśl, że może innym razem. Może dzięki zestawowi z Twojego candy w końcu udałoby mi się zacząć ;)

    http://bransoletkownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej Zuza. Choć to jeszcze za chwil parę... Urodzinowe STO LAT! ślę :) Życzę dalszych sukcesów, wytrwałości w rękodzielniczej miłości i szczęścia - czymkolwiek by ono dla Ciebie nie było. Mnie, zdaje się, w poszukiwaniu swojego przyciągnęło dziś tutaj, więc pokuszę się o skorzystanie z szansy.

    Decoupage jest dla mnie chwilą ciszy po dniu pełnym krzyków, szumu i gwaru. Wciąż i za każdym razem jest jak kropla rosy po długim czasie suszy. Wracam do domu i czuję zapach surowego drewna, które tylko czeka by zaistnieć w moich rękach na nowo. I wszystko inne przestaje mieć znaczenie, a troski dnia idą w zapomnienie. I wiem, że ten dreszczyk ekscytacji, który czuję w brzuchu jest tym samym co wiele lat temu, gdy jako dziecko robiłam coś po raz pierwszy...

    Pozdrawiam :) http://eldanii-temidiar.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Decoupage jest dla mnie odskocznią od codzienności, chwilą, którą mam tylko dla siebie :) Banerek na blogu: http://lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie :)A czym dla mnie jest decoupage...czymś ważnym,oderwaniem od codzienności,wielkim zauroczeniem,fascynacją,tworzeniem,ciągłym uczeniem się i poznawaniem nowości w tej dziedzinie....deku działa na mnie jak słodycz zawsze poprawia mi humor na lepsze...dzień bez dekupażu jest dla mnie dniem straconym.
    www.decoupagenakasztanowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje urodzinek :)
    Hmmm moja przygoda z decoupage rozpoczęła się 2 lata temu, kilka tygodni przed moim ślubem. Moja siostra wpadła na pomysł żeby zrobić "coś" na koperty. Doszłyśmy do wniosku że będzie to skrzyneczka najlepiej drewniana i miała ładny kwiatowy, najlepiej różany wzorek... tylko jak ten wzorek zrobić, skąd wziąć taka skrzyneczkę? Okazało się że siostra ma koleżankę która robi takie cuda! Skrzyneczka pięknie prezentowała się na ślubie :) A ja od tamtej pory zastanawiam się i kombinuję czy i ja bym potrafiła coś takiego zrobić... Więc biorę udział w Twoim Candy, bo taki zestaw startowy ułatwił by mi rozpoczęcie mojej przygody z decoupagem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć !
    Gratulację za wytrwałość w prowadzeniu bloga, ja dopiero zaczynam... ale myślę że i mnie się uda świętować w przyszłości 2 urodziny :)
    Czym dla mnie jest Decoupage hmmm, to trudne pytanie, ale odskocznią od życia codziennego, pasją w tworzeniu czegoś kolorowego, co ożywi szary świat wokół mnie.
    Zapraszam na mojego skromnego bloga :) http://decupogodzinach.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie biorę udział :)
    Dla mnie decoupage to prawdziwa magia, można zmienić szarą rzeczywistość w zupełnie nową, kolorową i radosną, zwykłą drewnianą skrzyneczkę w prawdziwe dzieło sztuki tak jak np. Ty to robisz :)
    I gratuluję drugich urodzinek, życzę głowy pełnej pomysłów ;)
    Baner na: http://love-yummy-cookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie gratuluję urodzin bloga!:) Lubię tu zaglądać i podpatrywać;)
    Czym jest dla mnie decoupage? Tajemnicą:) Intrygującą, kuszącą, którą pragnie się zgłębić:) Pozostaję niezmiennie pod jego magicznym wpływem, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wreszcie zrobić krok do przodu, może będzie to teraz?:)

    http://nitkiariadny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. dla mnie to nowe barwniejsze zycie starych i nijakich rzeczy........baner na siljia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowności rozdajesz chętnię się skuszę:)
    Moja przygoza z decu mysle dopiero sie zaczyna własnie wczoraj zamówiłam sobie pare potrzebnych rzeczy i chce spróbować moich sił w tej dziedzinie więc nie ukrywam że taki zestawik bardzo by mnie ucieszył:)
    Zakochałam się w decu przeglądając wiele blogów z takimi pieknymi dziełami zrobionymi tą metodą nie mogłam oderwać oczu z podziwu no i wkońcu postanowiłam sama spróbować:)
    Zobaczymy co z tego wyjdzie:) tym bardziej że przewaznie zajmuje sie szydełkiem:)
    Banerek jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. decoupage jest dla mnie czymś jak na razie nieosiągalnym, dopiero postawiłam swoje pierwsze kroki, chociaż na pewno nie ostatnie, jeszcze będę ćwiczyć, żeby osiągnąć poziom widywany u niektórych dziewczyn, a w chwili obecnej jest sztuką do podziwiania,
    jeżeli mogę chętnie stanę w kolejce
    banerek tu

    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję drugiej rocznicy blogowej i życzę kolejnych kreatywnych latek :)
    Z Decoupagem miałam krótką przygodę-zrobiłam jedno pudełko ale za pięknie mi to nie wyszło więc się troszkę zniechęciłam ;p Choć wiem ,że przecież nie od razu Rzym zbudowano ;)
    Decoupage to dla mnie magiczna forma nadawania przedmiotom niepowtarzalnego wyglądu.Za jej pomocą można wyczarować przepięknie ozdobione rzeczy-czego przykładem są twoje dzieła :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Banerek zamieszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I jeszcze ja, jeszcze ja! Gratuluję wytrwałości i życzę dalszy miłych blogowych natchnień!
    A jak znajdziesz czas - zapraszam na Powoluśku. Jeszcze przez kilka dni czekam na zgłoszenia w moim candy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie decoupage to sztuka, którą z zachwytem podziwiam między innymi na Twoim blogu.
    Uważam, że dzięki tej technice można z nawet najbrzydszej, starej rzeczy wyczarować coś pięknego i niepowtarzalnego.

    http://zofiana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i ja :)
    Cóż, decoupage był pierwszą techniką, której się nauczyłam i był początkiem mojej przygody z rękodziełem :)
    dopiero później zaczęły się sutasze, koraliki i blogowanie. na samym początku był decoupage :) i nadal bardzo lubię do niego w wolnych chwilach wracać :)
    banner już dodany na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    cukierasy świetne, więc czekam niecierpliwie na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje drugiej rocznicy!!! Oczywiście i ja zgłaszam się do zabawy!!
    Decoupage interesował mnie od dawna,ale dopiero przebywając na urlopie macierzyńskim postanowiłam coś poczynić w tej dziedzinie i zaczełam "moją zabawę z decoupage", która wciągneła mnie na całego.Teraz stale coś "majstruje",ozdabiam...czasem cięzko idzie bo jestem totalnym saoukiem,ale cieszę się,gdy moje rpace się komuś podobają....przebywając stale w domu z dzieckiem mam chwile tylko dla siebie, chwilę z decoupage- przy pysznej , owocowej herabatce wówczas niemyślę o problemach dnia codziennego....decoupage stała się dla mnie "narzędziem" do pokazania swojej kreatywności, orginalności i mojej "artystycznej duszy"....marzy mi się odbycie prawdziwego kursu z profesjonalistami,ale cóz..na razie brak funduszy- wszytsko idzie na nowe , kolejne materiały, serwetki, papiery ryżowe...mąż nawet śmieje się ze mnie, że kiedyś po wypłącie "biegłam" po nową bluzkę, a teraz po preparaty:):)

    Banerek u mnie na blogu: http://anett-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Decupage to jest to co mnie fascynuje, jednak ciągle brakuje mi czasu na kolejne próby. Podczas malowania, przyklejania serwetek przypominają mi się chwile z dzieciństwa, ale wtedy nie znałam tej techniki, a szkoda bo czasu nie brakowało. Mam w planach odnowienie starych krzeseł, jeśli coś z tego wyjdzie na pewno pochwalę się wszystkim. Chętnie wezmę udział w zabawie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Powiem szczerze, że jeszcze nie wykonałam żadnej pracy sposobem decoupage, na razie czytam różne blogi, zbieram pomysły i instrukcje, ale już od dawna planowałam ozdobić pudełka ,a moje rupiecia, teczki na moje papiery i rysunki (mam tego bardzo dużo) i segregatory, na zajęcia. Mam duszę artystki i uwielbiam robić ładne rzeczy i na wakacjach mam zaplanowane, że wykonam chociaż część moich dzieł, które uporządkują mój pokój :D Zatem decoupage to mój sposób na wyrażanie siebie, odkrywanie nowych sposobów na ukazywanie piękna świata i harmonia. Piękno i harmonia :) I blog należy już do moich z listy "ulubione, piękne i profesjonalne" ;) Pozdrawiam :)

    Link z postem informującym o zabawie jeszcze dorzucę, jak napisze post :D A tutaj mam banner: http://jablondynka.blogspot.com/p/konkursybannery.html

    http://jablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj pisałam o zabawie: http://jablondynka.blogspot.com/2014/06/decoupage-czyli-o-mojej-nowej-pasji.html

      Usuń
  38. Czym dla mnie jest decoupage? Myślę, że moja fascynacja decoupage składa się z kilku części. Po pierwsze decoupage równa się relaks. Bardzo ciekawa zabawa odstresowująca, która z jednej strony pozwala spędzać miło czas a z drugiej prowadzi do powstania bardzo fajnych prac. Oczywiście decoupage to też bardzo przydatny sposób tworzenia prezentów od serca. I oczywiście nie mogę nie wspomnieć o tworzeniu nowego ze starego, czyli odzyskiwanie zniszczonych przedmiotów tak, aby można je było dalej użytkować. Myślę, że decoupage jest dla mnie właśnie tymi wszystkimi rzeczami na raz.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam!
    Cudny blog, który przed chwilą odkryłam :))) Gratuluję rocznicy :) Mój blog dopiero raczkuje, prowadzę go od pół roku.
    Kiedy zaczynałam z decoupage zdawało mi się, że to tylko przygoda, kolejne artystyczne poszukiwanie, takie na chwilę... Ale pozostałam na dłużej, już na dobre. To już pasja :)

    www.vis-attractiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam!
    Jak to możliwe, że ja stały obserwator i wielbiciel Twoich prac nie widziałam tej zabawy. Dzięki że przypomniałaś. Na początek gratuluję rocznicy. Ja jestem z tych co z decu to jeszcze nie, ale chętnie bym spróbowała swoich sił, więc gdyby mi się przypadkiem udało to byłby pretekst.
    Baner na blogu http://www.paperafterhours.blogspot.com/
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jakiś czas i chętnie się dopiszę do zabawy. Post tutaj http://pracownianati.blogspot.com/

    Decoupage jest dla mnie piękną techniką ozdabiania rzeczy które mają swoją świetność za sobą oraz zeczy którym brakuje wyglądu i są nijakie. Dodatkowo można nim ozdobić coś co jest śmieciem a staje się piękną ozdobą np taka butelka. Bardzo chciałabym się jej nauczyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Decoupage... jest dla mnie moim prywatnym oderwaniem się od szarości dnia, chwilą zapomnienia i pocieszenia. Dzięki zmianom i tworzeniu tą techniką doceniam drugie dno każdego przedmiotu i radość z dawania drugiej szansy:)
    Chętnie przyłączę się do twojego Candy, tym bardziej, że zaglądam tu regularnie i wiele się od Ciebie uczę.
    Pozdrawiam Ania
    www.adhome-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla mnie decoupage jest, hmmm ... sztuką, pewną formą, która potrafi wyćwiczyć cierpliwość, a jednocześnie pozwala zwykłym banalnym rzeczą nadać odrobinkę elegancji:) Chętnie ustawiam się w kolejce :)
    Zaraz umieszcze u siebie informacje o Twoim candy:) http:// rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam gorąco i czekam z niecierpliwością na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  44. przede wszystkim gratuluję rocznicy :)
    szczerze przyznam że decoupage na dzień dzisiejszy jest dla mnie "czarną magią", którą bardzo chciałabym odkryć i....z pewnością mi się to uda :)
    od dłuższego czasu podziwiam przedmioty zdobione decoupage , przecudne rzeczy z "duszą" i wierzę że już niedługo dołączę do grona osób tworzących z pasją wspaniałe rzeczy tą techniką i dane mi będzie tchnąć nowe życie w przedmioty do tej pory niepozorne
    decoupage to dla mnie magia zmieniająca zwykle rzeczy w artystyczne dzieła

    dlatego też już umieszczam baner na blogu http://handmadebykamilla.blogspot.com/
    ...i z nadzieją czekam na wyniki candy ;)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Moc życzeń z okazji 2 urodzin blo raością udział biorę w urodzicnkowym Cndy...
    Takie cukierki i od Takiej Artyski-rarytas!

    Decoupage dla mnie ma moc twarzy...
    I Decou-terapia -oderwanie się , odskocznia...
    Radość-gdy me prace sa komplementowane...Gdy podarowane jako prezent wywołują łzy wzruszenia...
    Decoupage dla mnie stanowi pasję...Wciąż poznaję tajniki, wciąż się uczę...
    Dzięki decoupage poznałam moc wspaniałych "sióstr" decoupagowych ,tak, tak i panów parających sie Ta pasją...Fascynuje mnie ta przemiana jaką dokonuje decou-surowe drewniane np. pudełko dostaje nową odsłon, uzywane rzeczy dostają drugie życie...

    Baneren na
    Mój Magiczny Decoupage

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj, wszystkiego dobrego i samych spełnionych marzeń i realizacji :) dodaję Twojego bloga do obserwowanych i ustawiam się w ogonie, licząc po cichu na łut szczęścia :) Zapraszam Cię również do siebie na Candy z okazji 100. posta :) Pozdrawiam , eda - baner tu: http://www.dodeco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jest technika która podziwiam, ale nie odważyłam się jeszcze jej spróbować na poważnie...może zestaw przygotowany przez Ciebie by mi w tym pomógł? Przy okazji zapraszam do siebie na candy---->http://negatyfffka.blogspot.com/2014/06/lakierowe-szalenstwo-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Decoupage jest dla mnie świetną zabawą i pasją. Kiedyś gdy byłam w kwiaciarni,zobaczyłam coś takiego, i od razu się mi to spodobało! Wpadłam przez to w trans :) Podziwiam profesjonalne Decoupage. Moje nie dorasta innym do pięt.Jest to naprawdę wspaniała sztuka, która pozwala się skupić.

    Wytrwaj kolejne dwa lata i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ah! i błąd usunął mój komentarz :(
    gratuluję przede wszystkim!

    decoupage jest dla mnie ciągle zagadką, tajemnicą, którą jednak staram się rozwikłać :) moje próby są marne, drobne kolczyki, breloczki, butelki... kilka małych pudełek i podkładek... ale sie nie poddam! próbujemy się ciągle zaprzyjaźnić...

    www.za-inspirowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zajmuję się decu już od jakiegoś czasu. Jest dla mnie rozrywką i umileniem wolnych chwil. Rozjaśnia codzienne szarości. Przy okazji mam nietuzinkowe prezenty dla znajomych. Jednak ciągle się uczę i eksperymentuję co sprawia mi dużą przyjemność.
    Chętnie się zgłaszam do zabawy. Życzę wielu owocnych lat z blogiem i duuuużo odwiedzających.
    Pozdrawiam serdecznie.

    biernasia4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Próbuję tworzyć techniką decoupage. To takie moje spełnienie marzeń i próba sprawdzenia się, poznania i zgłębienia czegoś nowego. Jeszcze mnóstwo nauki przede mną. Tyle jeszcze muszę rozpracować, poznać, przetestować, itp.
    Postarzanie przedmiotów, cieniowanie, tworzenie jakby spękań to muszę zgłębić. W sklepach jest mnóstwo rzeczy do decoupage, ale nie wszystkich zastosowanie rozpracowałam. Jak na razie "dekoruję" jedynie bardzo proste i małe powieszchnie całymi serwetkami. Używania wyciętych fragmentów też muszę się nauczyć.
    Na początek zrobiłam sobie podkładki z motylami. A wszystko się zaczęło od zawieszki serca, którą dodano jako gratis do rzeczy z drewna, które kupiłam przez internet. Ktoś polecił mi stronę z magnesami, podkładkami ze sklejki. Kupiłam kilka rzeczy na próbę. Już wiem, że na tym nie poprzestanę. Efekt mile mnie zaskoczył. Nie wyszło idealnie (ta moja zawieszka i podkładki), ale jak na pierwszy raz nie jest źle. Mnie się nawet podoba.
    Może kiedyś ozdobię tą super techniką coś mniej prostego i większego, może taka skrzyneczkę…
    Bardzo podobają mi się dzieła sztuki, które tworzą doświadczone decoupażystki. Podziwiam ich prace (piękne, cieszą oczy i są pozbawione bąbelków, nierówności).
    Banerek tutaj: http://bizuteriairekodzielo.bloog.pl/. Na FB również.
    Pozdrawiam!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/ - baner na pasku bocznym

      Usuń
  52. Z decoupage mam do czynienia od niedawna. Na razie jeszcze moje prace to nie cudeńka tak jak twoje- ale no cóż prace początkowego "artysty":)
    co do mojego startu z decoupage to...
    był sobie piątek, ot taki zwykły piątek - pełen lenistwa, spokoju no i szczerze powiedziawszy nudy. Lekcje odrobione (jak zwykle na stole został tylko zeszyt od fizyki, której.. brr... dobra koniec. pojutrze wakacje) telewizja no cóż do mnie nie przemawia... Pozostał tylko internet. Z nudy zaczęłam przeglądać różne blogi z handmade itp. Wtedy po raz pierwszy trafiłam na wpis o decoupage na pewnym blogu. Zaciekawiło mnie to. Po chwili znalazłam twojego bloga. Kilka dni później odwiedziłam sklep, zakupiłam to i tamto i od tamtego czasu na półce leży kilka własnoręcznie robionych bransoletek, podkładek pod kubek i jedna skrzyneczka....
    Mam jeszcze spore problemy... ale mam nadzieję że niedługo moje prace będą lepsze:)
    Decoupage to dla mnie hobby, przyjemność i radość w jednym!

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga!
    A teraz do rzeczy:
       Swoją przygodę z decoupage zaczęłam około rok temu. Fascynował mnie efekt uzyskany dzięki farbie, serwetce i kleju... Pierwszą próbę podjęłam na zakładce- nie wyszła najgorzej, ale było parę rozdarć i niedociągnięć. Później dwie herbaciarki, kolejna zakładka...  Niestety brakowało czasu- nauka w klasie pierwszej gimnazjum zobowiązuje ;)

    Co mi daje decoupage?
       Jest to przede wszystkim lekcja cierpliwości, ale także miłe spędzenie czasu. Mogę pobawić się kolorem , poprzecierać co nieco, czasami nawet odrobinkę się wyżyć po jakiejś porażce ;)
    Pozdrawiam Ania :)
    annapittner00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Decoupage jest dla mnie techniką jeszcze nie do końca opanowaną i odkrytą, ale chce pogłębiać swoje umiejętności, bo przedmioty wykonane tą techniką są przepiękne!
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam kilka rzeczy decpupage od matki chrzestnej, min deseczkę która służy mi do zdjęć :) Strasznie mi się ta sztuka podoba, zwłaszcza w stylu bardziej vintage, mam taką drewnianą skrzyneczkę - trochę większą i zrobiłam ją sama, jak na początkującą osobę wyszło ok, bardzo mi się podoba <3 trzymam w niej biżuterię, chętnie zgarnęłabym zestaw od Ciebie. Jest to świetna technika, trzeba się skupić, wyciszam się wtedy, dziecko śpi, mąż śpi a ja zarywam noce jesienne i zimowe. Bo latem zajmuję się ogrodem i wymyślaniem słodkości dla mojego dzieciaka i męża :), czytam książki na świeżym powietrzu, i jeżdżę na rowerze po 50 km wzwyż. Jako że mąż pracuje, dzieciak mały, domaga się piaskownicy, a trzeba jeszcze ugotować, posprzątać, mam czas tylko wieczorami. Ale nie narzekam, wtedy jest cisza i spokój :-) Mam ochotę na tę skrzyneczkę, i na te piękne serwetki, zrobiłabym małej skrzyneczkę na skarby ;-) w kwiaty, może te niebieskie? Podobnie jak mama - uwielbia kwiaty, i ma już swoje skarby które chowa w tajne skrytki np cumel :_) można szukać, i tylko ona jak chce to znajdzie, Pozdrawiam ja i moja Mała (17msc). buziaki!
    quake18@o2.pl
    baner na http://fabulous-christmas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Dla mnie decoupage jest piękną, jeszcze nieodkrytą techniką:) Może odważę się w niej działać?
    Pozdrawiam:)!
    http://shirohana-s-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Z decoupage mam do czynienia od moich urodzin kiedy to moja najukochańsza ciocia M kupiła mi mały zestaw - farbkę, klej, pędzelek, chustecznik, szkatułkę... Początek był trudny... Ja jako osoba niecierpliwa chciałam jak najszybciej nakleić tą serwetkę i cieszyć się efektem... Pierwsza szkatułka... wyszła do bani.... Niecierpliwa ja nakleiła na lekko klejącą się jeszcze szkatułkę , serwetkę która... można sobie wyobrazić co się stało...
    chustecznik również nie wypadł najlepiej...
    Ale no cóż ja jestem jeszcze uparta... Wiec ćwiczyłam...
    Teraz jest w miarę dobrze. Mogę śmiało powiedzieć że moje prace są w miarę ok.
    Czym dla mnie jest decoupage?
    Chwilą odpoczynku, relaksu, oderwania się od zła tego świata....
    A przede wszystkim... Nauką precyzji... i cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://sherlock-holmes-moja-historia.blogspot.com/

      Po boku baner... Nie jestem specjalistka w wyglądach bloga...

      Usuń
    2. Email : anulka224@tlen.pl

      Usuń
  58. Witaj, ustawiam się wkolejce z wielką nadzieją na wygraną!
    Dla mnie decoupage to tajemnicza i do tej pory nieosiągalna kraina piękna i fantazji w przedmiotach codziennego użytku. Zawsze zazdroszczę innym pięknych cudeniek i obiecuje sobie, że też spróbuję...
    baner dodany: http://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com/
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  59. Dla mnie decoupage to czarna magia. Kiedyś nawet trochę o tym poczytałam, ale przypomniały mi się słowa mojej nauczycielki od plastyki z podstawówki "że Ty to się na sztuce nie dorobisz..., chyba, że garba!" ;) i odpuściłam. Do dziś widzę jej trzęsące się policzki na widok mojej pracy pt. "I przybyli Trzej Królowie", gdzie żeby sobie ułatwić namalowałam jedną postać i napisałam x 3. To było lata temu, a pamiętam, jakby wczoraj. Nie, kurcze, nie mam najmniejszych zdolności plastycznych. Kiedyś chciałam odświeżyć doniczkę i pomalować ją tylko na biało! Wydawało mi się, że to trudne nie będzie. A jednak... wyglądała okropnie. Sama nie wiem, jak to możliwe..., ale miejscami było grubo farby, miejscami nie. Więc czym jest dla mnie decoupage? Zdobyciem Mount Everest! Plastycznego Mount Everest! To jak przebiegnięcie maratonu w szpilkach. I nie zjedzenie pączka w Tłusty Czwartek. To po prostu ogromne wyzwanie, bo ktoś, kto maluje doniczkę na biało i nawet to potrafi zepsuć nie został do tego powołany. Ale spróbować zawsze warto, nie?

    Pozdrawiam,
    i zostawiam adres mailowy: m.czapiewska(at)onet.pl
    niestety nie mam bloga. albo stety, zależy jak na to patrzeć ;)

    Ps. idę czytać, co to ten werniks. jedynego nie rozszyfrowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kiedyś przed laty
    ujrzałam kawałek drewna sękaty.
    Nie był zbyt urodziwy
    lecz zajął się nim pewien człowiek poczciwy.
    Uczynił zeń cudo. Drewno niezwykłe,
    a wykorzystał do tego serwetki klasyczne.
    Nie mogłam się nadziwić jak to powstaje
    i podczas jego pracy pytania mu zadaje.
    Decoupage to jest technika,
    serwetka wycięta na przykład z kwiatkiem lub jakaś grafika
    delikatnie naniesiona
    do drewna przyklejona.
    Lakierem wszystko zamalowane
    by utrwalić prace wymyślane.
    Gdy zobaczyłam efekt końcowy
    oniemiałam, aż odebrało mi mowy.
    Od tego czasu zapragnęłam
    wykorzystać wiedzę, którą wtedy przejęłam.
    Dlatego startuję w Twoim rozdaniu
    by spełnić marzenia o wygraniu.
    Decoupage to jest natchnienie
    do odnowienia starych cudeniek.
    Decoupage to jest pasja życiowa
    więc bardzo przyda mi się ta nagroda.


    chętnie wezmę udział w zabawie :)
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Decoupage jak to dumnie brzmi
    Decoupage po nocach mi się śni
    Decoupage niedościgniona moc
    Decoupage tego nigdy dość!

    a tak poważnie to zachwyciła mnie technika jakiś czas temu, na swoim koncie mam kilka mniej lub bardziej udanych prac ( ogołociłam piwnicę z butelek, słoików, pojemników, hihihi...) myślę,że jeszcze niejedno przede mną więc ...ustawiam się w kolejce!! bloga nie posiadam- email jazo1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. trudne pytanie :) Musiałam pomyśleć chwilę no i wymyśliłam! :)

    D - dekoracją, która przy jakiejkolwiek okazji nacieszy serduszko i oko ;)
    E - elegancją, dzięki której nasze otoczenie staje się piękniejsze
    C - cennym doświadczeniem, które rozwija moją wrażliwość na to, co przemija
    O - odpoczynkiem i odskocznią po pracy :)
    U - uskutecznieniem własnych pragnień
    P - pasją, niewątpliwie tak!
    A - decoupage jest jak Abrakadabra :) Bo z niczego idzie wyczarować prawdziwe COŚ!
    G - genialnym sposobem na nudę!
    E - ewenementem, ponieważ podsumowując to co wcześniej napisałam, no nie da się pomyśleć inaczej, jak "jedyny w swoim rodzaju"

    to tak w wieeeelkim skrócie :)

    banerek już wrzucam na bloga! :) Super nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i standardowo zapomniałam się podpisać :)
      Ania z bloga: szezlaczek.blogspot.com

      pozdrawiam :)

      Usuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Na początku życze głowy pełnej pomysłów, nieustającej weny i zawsze sprawnych paluszków :) no i zamierzam zagościc tu na stałe jako obserwator :)

    Decoupage dla mnie jest chwilą tylko dla mnie, chwilą wyciszenia i ubrania starych rzeczy w nowe ciuszki ponieważ najczęściej decougage'm najczęsciej ozdabiam recyklingowe przedmioty.

    Pozdrawiam goraco
    nitusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Genialne candy! Na pewno nie przeszłabym koło niego obojętnie ;p
    Decoupage to świetny sposób na nadanie otaczającym nas przedmiotom nowego, świeżego wyglądu; tchnięcie w nie drugiego życia :) Dla mnie to po prostu rewelacyjna zabawa ;)
    Banerek na www.fiolkowewzgorze.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Decoupage to coś co mnie wciąga jak błoto tego kto w nie wdepnął. Wpadam coraz głebiej i technika ta mnie zastanawia. Jestem początkujacym samoukiem i popełniam jeszcze wiele blędów. Klej robię samodzielnie, pędzle mam raczej niedostosowane do decoupage , a to w zasadzie braku kasy na wszystkie tzw zachcianki hobbystyczne. Taki zestaw by mnie bardzo ucieszył.i ta skrzyneczka. Ach!. Tego jeszcze nie przerabiałam. Brakuje mi wlasnie podstawowego zestawu do tej pięknej techniki. No ale cóż. to jak chybil trafił, albo wygram, albo nie.
    Życzę dalszych lat na blogu.Weny twórczej i zapału.
    Banerek w poście
    http://handmadebydyda.blogspot.com/2014/07/decu-style-decu-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Jako dziecko uwielbiałam eksperymentować z różnymi technikami plastycznymi, wygrywałam konkursy robiąc to, co lubię. Potem ta pasja umarła śmiercią naturalną. Szkoła, studia, praca, dom, mnóstwo rzeczy "na wczoraj". Decoupage pozwolił mi odkryć w sobie dziecko na nowo. Rozbudzić wyobraźnię, kreatywność. Przede wszystkim jednak, znalazłam czas dla siebie, żeby pobyć ze swoimi myślami. A potem obdarować kogoś bliskiego prezentem :) achaja2006@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Lubię decu bo mogę starym niepotrzebnym rzeczom dać nowe życie, czasami tylko na chwilę a czasem na dłużej - mam za sobą pierwszy chustecznik i dwa słoiczki na przyprawy i kilka skrzynek po mandarynkach... malować nie koniecznie umiem a chusteczki dają mi wiele możliwości:))
    http://zaciszescrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Dla mnie decoupage jest niesamowitym sposobem ozdabiania różnych rzeczy w prosty sposób, dający niesamowite efekty i cieszące nie tylko wykonawcę, ale również obdarowywane osoby :)
    lubię się nim zajmować :)

    pozdrawiam,
    joanka

    czerwonawalizka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Przede wszystkim gratuluję kolejnych urodzin:} i życzę wielu następnych:}
    Decoupage jest dla mnie zachwycającą formą zdobnictwa, której bardzo bym się chciała nauczyć perfekcyjnie. Jak dotąd mam na swoim koncie kilka skromnych prób działania w tej technice. Jednak, gdy po raz pierwszy spróbowałam coś ozdobić, poczułam się po prostu wspaniale, jakby w swoim żywiole i pomyślałam: "to jest to", "to sprawia mi przyjemność" zapragnęłam tworzyć coraz więcej i więcej jednak czasu mi zawsze brakowało na dalsze poczynania. Mimo to wiem, że chcę powrócić do tego rodzaju działań twórczych i dlatego przyłączam się do zabawy z nadzieją, że mi się poszczęści i będę mogła znów się w tej dziedzinie rozwijać. Pozdrawiam ciepło:} banerek u mnie na blogu: http://liona-mojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Życzę ci byś zabawy z okazji urodzin bloga urządzała jeszcze baaaardzo wiele razy ;-)
    Decoupage to dla mnie początkowo była tylko okazja do uczestniczenia w warsztatach, spotykania nowych ludzi. Po kilku takich spotkaniach decoupage spodobał mi sie do tego stopnia,że półeczka zapełniała sie coraz bardziej w kleje, lakiery, farby. papiery i serwetki. Czekałam bardzo na lato by lakierowanie przenieść na balkon. Jednak przebudowa drogi za oknem powoduje,że znowu będę próbowała działać na małych przedmiotach; biżuteria (którą uwielbiam), butelki .serduszka. Mam w planach "zrobienie " skrzyń na balkonie. Lubie uczyc się nowych technik, wciąż próbuję i nie ustaję, może kiedyś bede zadowolona z mojej pracy i czyms się pochwalę na na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  73. nie mam pojęcia, jak to się stało, że nie zauważyłam dotychczas candy u Ciebie - szybko naprawiam ten błąd i staję w kolejce, bo nagrody świetne jak zwykle :) Decoupage dla mnie jest: jedną z technik rękodzieła, których kiedyś spróbowałam w swoim życiu i moim zdaniem fajną metodą ozdabiania przedmiotów (głównie mam słabość do szkatułek ;)). Niestety moje umiejętności nie wykraczają wiele poza przyklejenie serwetki i polakierowanie pracy. Zachwycają mnie te wszystkie cracle, postarzania itp., ale nie znam się na tym i nie potrafię tego robić - na razie od czasu po prostu "przyklejam serwetki" i podziwiam prace osób takich jak Ty. :)
    Myślę, że na mojego bloga trafisz bez GPS-a ;) pozdrawiam wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  74. Blog prowadzę od niedawna i jest to moje pierwsze candy, więc stwierdziłam że spróbować zawsze można :)
    Czym jest dla mnie decoupage??? Jest to dla mnie nowe odkrycie i moja nowa wielka pasja. Najbardziej kocham w nim to że nawet bez wielkiego talentu plastycznego ( tak jak w moim przypadku :P ) można stworzyć naprawdę pięknie i niepowtarzalne rzeczy. Kiedy zaczynałam, nie pomyślałam że aż tak mnie to wciągnie. Chciałabym cały czas pogłębiać swoją wiedzę na ten temat i próbować nowych technik.
    Pozdrawiam gorąco :)
    Natalia http://pracowniadecoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Decoupage jest dla mnie czymś jeszcze nie odkrytym i tajemniczym. Techniką, dzięki której zwykłe drewniane pudełko zamienia się w niepowtarzalne dzieło sztuki. Decoupage pozwala na pozostawienie w swoich pracach cząstki siebie. Dzięki wytrwałej pracy i odrobinie serca mogą powstać piękne dodatki oraz oryginalna biżuteria. Jest to dla mnie nieodkryta forma odzwierciedlenia siebie, nowe wyzwanie, które zamierzam podjąć.

    Adres bloga: http://blog4fimo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Na początku moje gratulację z okazji 2 urodzin :)
    Decoupage jak na razie jest dla mnie sztuką tylko podziwianą, ale kto wiem, być może i w przyszłości ja będę tworzyła takie piękne rzeczy :)
    Banerek już u mnie na blogu: http://zszydelkiemprzezzycie.blogspot.com/

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy rocznicowe, okazja ta sama :)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  77. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą zapraszam również na moje candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html
    Decoupage jest dla mnie jeszcze drogą w nieznane , tak jak oglądanie ciastka przez szybkę w cukierni, kiedy oczy robią się coraz większe a ślinka leci na widok ciastka. Chciałabym kiedyś nauczyć się tej techniki , bo mnie fascynuje, po malutko zbieram fundusze na farby i kleje, mam już stos serwetek i kilka drewnianych wzorów, wiec wygrane candy , byłoby sytuacją w której nie mam żadnej wymówki do tego , aby odkładać naukę na później

    OdpowiedzUsuń
  78. Decoupage jest dla mnie czymś do czego dwie lewe rączki, za co innych podziwiam, a że skrzyneczkę na pierdółki chcę mieć to w końcu może rączki lewe zamienią się na jedną prawą chociaż i coś mojego stworzę.
    banerek: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Czym jest dla mnie decoupage? Cieżko jest mi to określić, jest to na pewno technika, którą chciałabym wdrożyć w moje codzienne życie. Miałam tylko jedną okazję spróbować tej techniki robiąc ozdoby świąteczne na kiermasz dla dzieci niepełnosprawnych... Technika ta mi się bardzo spodobała i nie mogę odpuścić takiej okazji aby nie wziąć udziału w tym Candy, gdyż w końcu mogłabym zrobić coś, coś dla siebie czy coś dla kogoś...

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Wow...ale się dziewczyny rozpisały, przyznam szczerze, że nie czytałam:)Leń jestem wiem:) Oczywiście, ustawiam się w kolejce:)A czym jest decoupage???Jak pierwszy raz o nim usłyszałam od przyjaciółki, troszkę się postukałam w głowę..serwetki lakiery i drewno??I to ma być ładne?Jak zobaczyłam, byłam w szoku:) A teraz zachwycam się i bardzo chciałabym się nauczyć tej techniki:) A więc krócej..decoupage jest..wyzwaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratulacje w związku z urodzinami bloga! :) Super, że wytrwałaś i tworzysz piękne prace.
    Czym jest dla mnie decoupage? W sumie dopiero go odkrywam. Kiedyś miałam z nim styczność, gdy musiałam zrobić pudełko tą techniką na zajęciach plastycznych. Minął rok, a ja nie zrobiłam nic. Później zaczęłam czytać w internecie i szczerze mówiąc bardzo mi się spodobało. Do tego miałam remont, a przy tym sporo szarej i białej farby - idealnie :) Postanowiłam zacząć się jakoś wgłębiać w ten temat. Moje prace wciąż nie są idealne i wciąż staram się nauczyć jednego - transferu (czekam na tutorial ;p)
    Decoupage jest dla mnie rozrywką, pasją, ale wciąż wielką zagadką.
    Pozdrawiam - http://fotorobotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystkiego najlepszego z okazji drugiego roczku :)
    Decoupage jest dla mnie sztuką, czarną magią. Chciałabym spróbować swoich sił i w tej sztuce, ale nie wiem czy wrota piekieł mnie wpuszczą ;) Podziwiam Twoje Wytwory. Są piękne i dopracowane w każdym szczególe. Chciałabym, aby nagroda trafiła właśnie do mnie - miałabym wreszcie motywację, by stworzyć coś innego

    Pozdrawiam!

    http://emka-sutasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratulacje :)
    Zapisuję się też, banner już wisi.
    A czym jest dla mnie decoupage? Sposobem na odpoczynek, na fajny prezent, na miłe spędzenie czasu (np. na szkoleniu)... i chyba po prostu przygodą.

    OdpowiedzUsuń
  84. Czym dla mnie jest decoupage???
    Przygodą, która dla mnie dopiero się zaczyna...
    Sztuką, na której szczyty mam zamiar się wspinać...
    A poza tym jeszcze jednym wspaniałym hobby...
    Tak więc zapisuję się, chociaż strasznie późno udało mi się tu dotrzeć...
    A mam nadzieję :)
    Zapraszam do mnie -
    http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  85. Sto lat blogowych w takim razie! :)
    Czym jest dla mnie decoupage? Możliwością do artystycznego wyżycia się. :) W swoim życiu udało mi się zrobić dwie prace w tej niesamowitej technice, jedną prezentowałam ostatnio na swoim blogu, drugą dopiero dzisiaj skończyłam - jest prezentem dla pewnej bliskiej mi osoby. Bardzo spodobało mi się takie tworzenie, z pewnością nie raz do tego wrócę. :)
    czarnagrafka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń