czwartek, 24 kwietnia 2014

Wizytownik decoupage...

Dawno temu.. już nawet nie pamiętam kiedy.. zrobiłam coś małego dla siebie..
Ostatnio pewna miła osóbka uświadomiła mi, że nie ma tego na blogu..
Więc pędzę nadrobić zaległości :)

A o czym mowa? O drewnianym wizytowniku :)


Wizytownik dzięki różowemu kwiatuszkowi na wieczku zrobił się kobiecy.. 
A przez to, że boki zostały przetarte papierem ściernym - jest również postarzany.
Duet dla mnie idealany :) 


A tak się prezentuje tył :)


Taki wizytownik bardzo fajnie prezentuje się na wszelkiego rodzaju targach :)
Można go postawić na stoisku z wizytówkami dla odwiedzających.
Bardzo praktyczne, prawda? :)



Kochani koniecznie zajrzyjcie do mnie w weekend :)
Czekać będzie na Was niespodzianka :)
Buziaki :*


30 komentarzy:

  1. Muszę pomyśleć o takim gadżecie dla siebie. Bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wizytownik :) Baaardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Szkoda, że u mnie w pracy jest niestety zbyt oficjalnie i nie miałabym gdzie zaprezentować takiego ślicznego wizytownika...

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu wyjątkowy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny...pięknie dopasowany motyw...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo piękny. Bardzo oryginalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest fantastyczny!! I masz rację odpowiedni aby stał na naszych stołach kiedy w jaki kolwiek sposób prezentujemy swoje rękodzieło,szukam od dawna takiego....gdzie go kupiłaś?? Tylko raz taki widziałam ,też już gotowy,a wolała bym sobie sama go zrobić...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go bardzo dawno temu.. i teraz też szukałam i znalazłam dwa ostatnie w sklepie w Krakowie.
      Mam nadzieję, że na allegro można je znaleźć :)

      Usuń
  8. Pomysł z wizytownikiem tak mi się spodobał,że chyba czas pomyśleć o własnym.Twój rzeczywiście kobiecy i ładny

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie się prezentuje i oczywiście, że warto było się pochwalić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak świetnie się prezentuje jest uroczy i praktyczny:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście kwiatek dodał uroku. Piękna, mała rzecz

    OdpowiedzUsuń
  12. Wizytownik nieduży, a efekt końcowy robi wrażenie. To wlasnie takie drobiazgi nadają klimat :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) małe rzeczy też mogą cieszyć :D

      Usuń
  13. Śliczny, artystyczny wizytownik :) I oczywiście piękne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem oczarowana. Pochłonęłam całego bloga za jednym posiedzeniem. Podziwiam, zazdroszczę i marzę o którymś z tych drobiazgów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wizytowniki są piękne, kobiece..... Na pewno zajrzę w weekend a dzięki Tobie wymyśliłam wzór na kolczyki w stylu Twoich wizytowników. A na marginesie to są moje klimaty.... vintage. Uwielbiam ten styl i naprawdę jeszcze raz gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam być inspiracją :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...