środa, 5 marca 2014

W klasycznym granacie...

Kochani... Dziękuję za te wszystkie ciepłe słowa pod ostatni postem..
Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile energii dostaję od Was.. a w dodatku zaczynam się trochę lepiej czuć :)

DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE ZE MNĄ! I ŻE TU ZAGLĄDACIE! :)

A dziś pozostaniemy w dalszym ciągu w klasyce decoupagu..
Mam nadzieję, że i ta odsłona Wam się spodoba :)

Skrzyneczka decoupage

Klasyczna herbaciarka - czwóreczka..
Motyw z tej serwetki już raz pojawił się w moich pracach (dla przypomnienia zapraszam TUTAJ :)

Długo tym razem myślałam nad doborem kolorów.. i w końcu postawiłam na granat i lekką zieleń..
Środek klasycznie czysta biel :)

Skrzyneczka decoupage

W środku dla urozmaicenia pracy i dodania bardziej kobiecego charakteru przykleiłam dwa kwiatuszki :)
Co o nich sądzicie?

 Herbaciarka decoupage

Mam nadzieję, że szybko wrócę do formy.. 
Mam mnóstwo pomysłów.. ale brak sił do ich realizowania :/
Trzymajcie kciuki :)

I dla Was przesyłam moc pozytywnej energii!


Wszystkie materiały niezbędne do tworzenia cudów techniką decoupagu - znajdzie w sklepie poniżej :)
Zapraszam! Super niskie ceny!

PODSTAWOWE UŻYTE MATERIAŁY
Klej
Klej
Klej
Pamiętacie, że powyższe produkty są podlinkowane? 
Możecie w szybki i łatwy sposób odnaleźć potrzebne produkty :)

41 komentarzy:

  1. Klasyczna elegancjia :) Kwiatki fajnie, choć może ciekawsze by były gdyby bardziej wyglądem przypominały te z wieczka :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne to pudeleczko, uwielbiam takie kolory i wiosenny kwiatowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne pudełeczko! Urocze kolorki, a małe różyczki podbiły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taka serwetke:) na pudelku wyglada przecudnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz się wykorzystać i pochwalić się efektem :)

      Usuń
  5. te kwiatuszki zdecydowanie dodały uroku całości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne urocze kwiatowe pudełko :)Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podoba mi się to zestawienie. Bardzo dziewczęce i energetyzujące. Mam nadzieję, że ze zdrówkiem co raz lepiej.
    Pozdrawiam:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj!!! weszłam tu sobie na chwilkę , myślę popatrzę , pooglądam... no i wsiąkłam! robisz takie piękne rzeczy , że ani oka oderwać!GRATULUJĘ i zapraszam w moje skromne progi:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa pod moim adresem i moich prac :)
      Zaglądnę obowiązkowo!

      Usuń
  9. Te niezapominajki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te niezapominajki!!! :) Wracaj do sił! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj!!! Po pierwsze zdrowia życzę, a po drugie to jestem zachwycona twoimi pracami, są tak przemyślane że bardziej idealne być nie mogą. Jeszcze raz brawo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.. czuję się coraz lepiej na szczęście!

      Usuń
  12. O jejjjj!!!! Co jedno to piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza serwetka, szkatułka bardzo dziewczęca. Taka radosna

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiatuszki były super pomysłem, pięknie uzupełniają całość, która jest, krótko pisząc, boska!! Kocham niezapominajki, a delikatna zieleń w środku jest piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna herbaciarka:) niezapominajki wyglądają na niej po prostu cudnie:) kwiatuszki w środku pasują idealnie:)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie.. odwiedzę na pewno :)

      Usuń
  16. Klasyczne, dekupażowe ;o) Piękne kolory... A różyczki w środku - super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękności - zestawienie kolorystyczne super - niezapominajki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam taki odcień granatu/niebieskiego! Pięknie Ci wyszła ta herbaciarka :) Życzę dużo sił! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kolorystyka, bardzo ładnie wykonane i zdjęcia też super;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A jeszcze jedno pytanie mam :), gdzie takie piękne serwetki można kupić? Zdradzisz tajemnicę...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana.. przecież na dole postu umieściłam listę materiału i jest ona podlinkowana do sklepu.
      Poza tym.. parę postów wstecz pisałam o sklepie tylko i wyłącznie z serwetkami :)
      Koniecznie zajrzyj też do zakładki Sklepy&Preparaty :) tam też jest wiele ciekawych sklepów, gdzie znajdziesz cudne serwetki :)
      Udanych łowów :)

      Usuń
  21. Niezapominajki - moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny zestaw kolorów :)
    Ale najbardziej to ja Ci zazdroszczę podłogi! :D Jest rewelacyjnym tłem do wszystkich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kolorki, a niezapominajki pięknie się prezentują na herbaciarce ;)

    Pozdrawiam,
    Piwonia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta praca mówi sama za siebie. Prosta, ale zachwycająco piękna. I ten cudowny odcień niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne to pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękna kolorystyka a niezapominajki idealnie wyglądają na tej herbaciarce :) Wspaniała jest :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałą herbaciarka, niesamowicie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie i elegancko a te niebieskie kwiaty, bomba

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ja uwielbiam niebieski kolor, a ten jest taki "soczysty" Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie szczególnie przepadam za niebieskim.. ale ten granat trafił do mojego serducha :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...