Czas na porządki na biurku...

Organizacja jest bardzo ważna..
Zajmowaliśmy się już kilkakrotnie organizacją pracowni.. A dziś czas na biurko..

Komplet w prawdzie nie dla mnie.. ale liczę, że pomógł okiełznać biurkowy bałagan  :]
Sami zobaczcie i oceńcie...


Duży pojemnik pomieści bez problemu pieczątki, spinacze i inne niezbędne przybory...

Kubeczek na długopisy w tym samym stylu spokojnie utrzyma równowagę...
Nawet jeśli będzie pełny długopisów i ołówków :)

 

Tego zdjęcia nie mogło braknąć.. Okulary mojej babci.. 
Niestety już nie jest z nami.. ale pamiętam jak byłam mała, a ona czytała mi dzielnie bajki.. 
To najpiękniejsze wspomnienia z dzieciństwa..

 

A Wy jak trzymacie porządek na biurku?
Specjalne organizatory? Kubeczki? Pojemniki?
Czy może sami stworzyliście oryginalne komplety?

Zajrzyjcie koniecznie do mnie w sobotę.. szykuję dla Was małą niespodziankę!


Serdecznie zapraszam do zakupów :)

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw. Lubię mieć porządek, więc wszelkie organizery przestrzeni są mile widziane u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolorystyka serwetki, wbrew zimie - wiosenna. Zestaw biurkowy bardzo przydatny

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak naprawdę to jedyne biurko jakiego używam mam w szkole i tu wszystkich zaskoczę, bo jest wielgachne- na oko 2merty na prawie metr! z taką samą wielką półką pod spodem. Dlatego zmieści się na nim dosłownie wszystko...stary wielki monitor, klawiatura, podręczniki, gitara, parę instr. perkusyjnych, kubełek na długopisy, ważne zdjęcie w ramce i co tylko chcecie. Do tego domontowana szafka z 2 szufladami na przydasie i jedną wielką na książki więc... możecie mi tylko zazdrościć:) Tam wszystko ma swoje miejsce. Jest to pozostałość po jakiejś pracowni chemicznej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW to rzeczywiście masz dużo miejsca :)
      I jestem pewna, że trzymasz tam porządek!

      Usuń
  4. Na moim a raczej chyba mojego Tomka zawsze , ale to zawsze panuje nieziemski balagan - bo jak to Tomek mawia ,, wszystko jest potrzebne I najwazniejsze '' . A jak juz posprzatam I poukladam to mam suszenie glowy ze nic znalezc jie mozna . Sa pudeleczka , szkatuleczki ale i tak moj maz wszystko poprzeklada po swojemu . Porzadek zazwyczj trwa jeden dzien I wszystko wraca do stanu poprzedniego . A ze biurko jest wielgasne , kikupoziomowe to I balagan jest wprost proporcjonalny do rozmiaru mebla . Ale najwazniejsze , ze Tomek sie w tym odnajduje . Usciski Ania . Ps. Twoje przyborniki piekne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi no tak to już jest z tymi biurkami.. my wiemy dokładnie co gdzie jest.. i oczywiście wszystko jest potrzebne, albo kiedyś się przyda.. a nie daj Boże jak ktoś zacznie tam sprzątać i robić porządki rrr...

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba, fajne, proste, takie, jak lubię, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplet i w moich ulubionych kolorach. Cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie standardowo sprawdza sie powiedzenie ze szewc bez butów chodzi :P sama robię poudełeczka, skrzyneczki na różne szpargały a u mnie na półce z przyborami kociol :/ trzeba sie za to zabrać w koncu :)
    jak znajdę metodę na wydłuzenie doby to moze ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa i z tego wszystkiego tylko o sobie napisałam, a przecież komlet skradł mi serducho :)
      kolory cudowne i tak wiosennie się zrobiło :) bo to kwiaty prawda :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :)
      Tak tak.. szewc zawsze bez butów chodzi!
      Niestety doby nie da się wydłużyć.. :/ a szkoda!

      Usuń
  8. śliczne!!! bardzo mi się podoba :)
    ja biurka obecnie nie posiadam ;) ale w pracowni na razie nie ukrywam bajzel jak 150 ;)
    pędzle stoją w starych doniczkach ;) tak to bywa..szewc bez butów chodzi :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana i tak wierzę, że w Twojej pracowni jest twórczy bałagan :D
      BUZIAK :*

      Usuń
  9. u mnie na biurku wieczny balagan:))chociaz ostatnio staram sie trzymac porzadek...

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj u mnie też przydałoby się uporządkować co nie co:) Komplecik na biurko bardzo gustowny:) podoba mi się motyw. oryginalny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pojemniczki, bardzo podoba mi się grafika, oraz ten żywy niebieski! Co do mojej organizacji to ciągle dostawiam nowe kartoniki i kubeczki, a potem te kartoniki i kubeczki robią bałagan bo jest ich milion i tak ciągle i ciągle XD Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. tak jest właśnie w moim kącie.. skrzyneczka na skrzyneczce i ciągle jakąś nowa dochodzi :)
      Zamiast jedna porządna co by wszystko zmieściła :)

      Usuń
  12. Piekny komplecik na biurko :) Fajnie jest miec tak uporzadkowane wszystko :):) Musze pomyslec o czyms dla mojego malego co w tym roku idzie do szkoly :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy się coś ciągle robi - nie ma porządku na biurku. Przynajmniej u mnie tak jest - kilka robótek pozaczynanych, do tego jeszcze książki naukowe... nie wiem , kiedy to uporządkuję.
    Pojemniczki śliczne są i bardzo praktyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  14. o jejq! jaki fajny wiosenny motyw :) Zuza taki zestaw byłby również doskonały na przybory do make upu bardzo praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak takie skrzyneczki i pojemniczki mogą mieć różne zastosowanie :)

      Usuń
  15. Bardzo fajne kolory :) Komplecik przydatny - o ile nie ma się zbyt wiele rzeczy...
    U mnie to jest tak jak u Joy z komentarza powyżej - uwielbiam wszelkie schowki, pudełka i skrzyneczki, ale przybywa ich tak samo dużo jak pozostałych gratów, więc po prostu nie ma rady na bałagan :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczniutki niebieściutki :) super

    OdpowiedzUsuń
  17. Komplecik jest uroczy i właśnie chodzi mi coś takiego po głowie. Mam ogromniaste biurko ale jakoś tak niezorganizowane do końca (po przeniesieniu biura do domu, na poddasze). Tylko wciąż coś innego jest natychmiast do zrobienia ;)
    Zdjęcie z okularami - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego więc można zrobić samemu :)
      A jak nie to zapraszam do pisania meili :)

      Usuń
  18. Komplecik jest fantastyczny,serwetka w połączeniu z bielą wiele zyskuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny komplecik, chyba czas zrobić też coś dla siebie :) Pozdrawiam i zapraszam 

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny komplecik. Aż wstyd sie przyznać ale ja na biurku mam pisaki w kosmetyczce :))

    OdpowiedzUsuń
  21. no..kolorki rewelacyjne:)Mnie to chyba przydalby się taki pojemnik - organizer na...wszystko...bo ostatnio panuje tu taki bałan, że niczego znaleźć nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twórczy bałagan? :)
      Ja staram się trzymać porządki, zwłaszcza w rzeczach do decu.. bo bym całkiem się w nich zakopała!

      Usuń