Serce pełne uczuć...

U mnie szał ślubny dalej trwa..
W dodatku jeszcze nie widać końca sezonu ślubnego :)
Ale ja to uwielbiam :)


Zdaję sobie jednak dobrze sprawę, że ostatnio dużo moich prac jest ślubna.. i może Was to nudzić powoli..
Postaram się, żeby pojawiło się niebawem coś mniej ślubnego, ale jeszcze nie teraz :]


Tym czasem pudełeczko na płyty ze zdjęciami z magicznego dnia dla Marzenki i Maćka..






Pochwalę się też, że udało mi się wygrać w candy na blogu Nie ma za co!
Dostałam mnóstwo, ale to naprawdę mnóstwo fajnych przydasiów..
Naprawdę jak otworzyłam paczkę, aż nie mogłam w to uwierzyć.. :)


Strasznie się cieszę, mam nadzieję, że znajdę czas, żeby wykorzystać takie różności :)








Niebawem zorganizuję dawno już obiecane Candy u siebie :)
Obiecuję :)

28 komentarzy:

  1. Piękne pudełeczko. Chyba nigdy nie znudzi mi się oglądanie takich cudeniek.
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Cieszę się, że Ci się nie znudzi - bo jeszcze dużo ich będzie :)

      Usuń
  2. Pudełeczko genialne, bardzo ładna kolorystyka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, takie kolorowe :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko prześliczne, aż kipi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko i piękne zdjęcia :) Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      A co do zdjęć to miałam świetnego nauczyciela :)

      Usuń
  6. Przyłączam się do gratulacji z okazji wygranej, a pudełeczko - a właściwie jego nadobne wieczko - REWELACJA! Zgłoś je na wyzwanie "Motyw serce" na blogu Modrak Cafe. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu :) Już patrzę na wyzwanie :)
      Nigdy jeszcze nie zgłaszałam swoich prac.. ale zawsze musi być pierwszy raz :D

      Usuń
  7. Pudełeczka jak zawsze śliczne... gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pudełko i wcale nie przynudzasz takie cuda to się ogląda z przyjemnością :)
    no to czekam na to candy :P


    :D buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś :) Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że uda mi się jakoś niebawem :)

      Usuń
  9. Wygranej gratuluję, pudełeczka też, bo jest śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pudełeczko, będzie idealne na skarby ślubne :) A wygrane nagrody na pewno fajnie wykorzystasz :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to pudełeczko jest cudne,strasznie podoba mi sie ten wzór.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne pudełeczko, eksplozja kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne pudełko !
    gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne to pudeleczko :) serce robione z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pudełko na płyty wprost podbiło moje serce, a kolory nasyciły oczy i rozradowały wszystkie głosy w mojej głowie! Prześliczne!
    Pozdrawiam, Ada

    OdpowiedzUsuń
  16. Starsznie ładny ten wzorek kwiatowy, wogóle stosujesz bardzo oryginalne i wyszukane wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pudełeczko piękne,a przydasie.... na pewno będą wykorzystane:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje z wygranej!:)
    Pudełeczko rewelacyjne!
    Bardzo podobają mi się tego typu wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne upominki, a serducho pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł i wykonanie przecudne! Nie mogę się naoglądać Twoich prac, zachwycają.
    Możesz mi zdradzić gdzie zaopatrzyłaś się w takie pudełko? ;)

    OdpowiedzUsuń