niedziela, 30 czerwca 2013

Niezapomniane spotkanie i udany pierwszy raz...

Wczoraj odbyło się spotkanie Małopolanek :)
Jak zwykle atmosfera dopisała..

Pierwsza część spotkania poświęcona była wyprawom po świecie tym dalszym i bliższym :)
Drugą częścią były warsztaty ze scrapbookingu prowadzone przez Kasię z bloga Wycięte z wyobraźni.

Kasia miała wielką cierpliwość do nas :] i służyła każdemu cennymi radami..

Każda z nas miała przygotować z otrzymanych materiałów oraz własnych zdjęć album z podróży..
Zadanie nie było łatwe, ale nowe pomysły rodziły się jeden za drugim..


Pochwalę się swoim małym dziełem :)
Bądźcie wyrozumiali - to moje pierwsze dzieło w technice scrapbookingu..










Super zabawa i bardzo kreatywna technika - można wszystko wykorzystać na milion sposobów :)


Pozdrowienia dla wszystkich wspaniałych MAŁOPOLANEK :)
Również tych nieobecnych na spotkaniu :*

14 komentarzy:

  1. Bardzo udana praca (według mnie):)
    Szkoda, że jeszcze nie brałam nigdy udziału w takich kreatywnych spotkaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie brałam udziału choć jestem małopolanką. Zazdroszcze Wam zabawy i zdobytej wiedzy. Dla mnie technika jak narazie niezrozumiała. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Było super :-).
    Twój album wyszedł ekstra, my niestety nie zdążyłyśmy naszych dokończyć ale cieszymy się również że mogłyśmy tę technikę poznać.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. noooooo brawka Śliczna Zagraniczna! wprawdzie pojęcia nie mam czy dobrze technicznie, ale mnie się podoba, a jak Tobie też to już super! Moje karteczki czekają w kolejce, ale obiecuję spiąć się i oczywiście pochwalić- nie widzę inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  6. super Ci wyszlo jak na 1 raz :) chociaz ja i tak juz teraz wolę decoupage :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Spotkania "robótkowe" są wspaniałe, ładują akumulatory i uczą mnóstwa ciekawych rzeczy.
    Album piękny !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuza, już na spotkaniu widziałam, że super sobie radziłaś i ogromnie mnie cieszył Twój zapał do pracy :) To jest to co w scrapbookingu kocham najbardziej - zarażać innych tą prostą techniką :) Album wyszedł wspaniały i wierz mi, żaden szczegół nie zdradza, że jesteś świeża w temacie :))) Mam nadzieję, że to nie "pierwszy i ostatni raz"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :)
      Z Twoich ust to naprawdę wielki komplement ;)
      Bardzo miło było Cię poznać :)
      Mam nadzieję, że jeszcze będzie nie jedna okazja do pogadania.
      Buziak

      Usuń
  9. no super :))) zdolniacha z Ciebie


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam serdecznie do mnie po wyróżnienie!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/07/sowio-mi-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...