Niezapomniane spotkanie i udany pierwszy raz...

Wczoraj odbyło się spotkanie Małopolanek :)
Jak zwykle atmosfera dopisała..

Pierwsza część spotkania poświęcona była wyprawom po świecie tym dalszym i bliższym :)
Drugą częścią były warsztaty ze scrapbookingu prowadzone przez Kasię z bloga Wycięte z wyobraźni.

Kasia miała wielką cierpliwość do nas :] i służyła każdemu cennymi radami..

Każda z nas miała przygotować z otrzymanych materiałów oraz własnych zdjęć album z podróży..
Zadanie nie było łatwe, ale nowe pomysły rodziły się jeden za drugim..


Pochwalę się swoim małym dziełem :)
Bądźcie wyrozumiali - to moje pierwsze dzieło w technice scrapbookingu..










Super zabawa i bardzo kreatywna technika - można wszystko wykorzystać na milion sposobów :)


Pozdrowienia dla wszystkich wspaniałych MAŁOPOLANEK :)
Również tych nieobecnych na spotkaniu :*

14 komentarzy:

  1. Bardzo udana praca (według mnie):)
    Szkoda, że jeszcze nie brałam nigdy udziału w takich kreatywnych spotkaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie brałam udziału choć jestem małopolanką. Zazdroszcze Wam zabawy i zdobytej wiedzy. Dla mnie technika jak narazie niezrozumiała. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Było super :-).
    Twój album wyszedł ekstra, my niestety nie zdążyłyśmy naszych dokończyć ale cieszymy się również że mogłyśmy tę technikę poznać.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. noooooo brawka Śliczna Zagraniczna! wprawdzie pojęcia nie mam czy dobrze technicznie, ale mnie się podoba, a jak Tobie też to już super! Moje karteczki czekają w kolejce, ale obiecuję spiąć się i oczywiście pochwalić- nie widzę inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  5. super Ci wyszlo jak na 1 raz :) chociaz ja i tak juz teraz wolę decoupage :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkania "robótkowe" są wspaniałe, ładują akumulatory i uczą mnóstwa ciekawych rzeczy.
    Album piękny !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuza, już na spotkaniu widziałam, że super sobie radziłaś i ogromnie mnie cieszył Twój zapał do pracy :) To jest to co w scrapbookingu kocham najbardziej - zarażać innych tą prostą techniką :) Album wyszedł wspaniały i wierz mi, żaden szczegół nie zdradza, że jesteś świeża w temacie :))) Mam nadzieję, że to nie "pierwszy i ostatni raz"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :)
      Z Twoich ust to naprawdę wielki komplement ;)
      Bardzo miło było Cię poznać :)
      Mam nadzieję, że jeszcze będzie nie jedna okazja do pogadania.
      Buziak

      Usuń
  8. no super :))) zdolniacha z Ciebie


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam serdecznie do mnie po wyróżnienie!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/07/sowio-mi-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń