Niteczki, wstążeczki...

Po świętach Bożego Narodzenia został mi na parapecie szklany domek - taka szlarenka..
W święta mieszkały w nim ozdoby czerwone i złote.. ale teraz, gdy już wiosna za pasem.. postanowiłam zmienić lokatorów na bardziej wiosennych :]


I tak powstał domek szpulki i nitki :)
Na szpulki, które wcześniej potraktowałam bejcą - nawinęłam koronki, wstążki, mulinę...








A wczoraj odbyło się spotkania Małopolanek :) Relację znajdziecie TUTAJ.
Muszę się pochwalić, że uczyłam się robić na szydełku :) i mam nadzieję, że za niedługo będę mogła się pochwalić efektem :)

22 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa i oryginalna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak uczyły Cię Małopolanki to na pewno pójdziesz jak burza:) Wiem co mówię, bo widziałam, jak na pierwszym spotkaniu 3 Gwiazdy uczyły Grodzię w trzech rożnych technikach szydełkowania, a popatrz jakie teraz cudeńka wyczynia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna dekoracja :)) uwielbiam koronki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na wykorzystanie szklarenki:)!
    bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ;) Czekam na Twoje dzieło szydełkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, ja kilka razy już próbowałam się nauczyć i nadal czarna magia, tylko łańcuszek umiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł super ,powiedz tu ładnie Madzi skad wytrzasnęłaś te szpuleczki.
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki super pomysł:) piekne zdjecia:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Domek wygląda z tymi szpulkami zjawiskowo. Tak delikatnie i wiosennie, cudo!
    Genialny pomysł :)
    Właśnie zagłębiam się w Twojego bloga, jestem pod wrażeniem, cudne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł a jakie piękne koroneczki, uwielbiam je. W sumie to szukałam takich ostatnio, ale nie orientuję się gdzie można kupić najtaniej i gdzie jest duży wybór. W tym sklepie, gdzie kupowałam do skrapek w ogóle takich nie było. Może pasmanterie tylko? A co do szklarenki, znowu ją ostatni widziała w restauracji i znowu się zastanawiałam czy jej nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. prezentuje się wyśmienicie!:)
    buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknotki:)
    zapraszam do mnie po wyróznienie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie i pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowa dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zuza świetny pomysł miałaś !

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne i urocze! Zapraszam serdecznie na candy! http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2013/04/rocznica-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń