Świąteczne życzenia i inne ozdoby :)



Dziś dzień Wigilii..
Każdy z Was pewnie zabiegany i w szale przygotowań świątecznych.. Może niektórzy jeszcze dziś pracują..

Stare powiedzenie mówi "Jak w Wigilię tak przez cały rok" - więc postanowiłam znaleźć choćby 5 min na bloga i napisać posta. Obym w nadchodzącym roku zawsze znalazła czas, żeby odwiedzić Wasze blogi i coś napisać na swoim :]

Dość życzeń dla siebie samej - czas na życzenia dla Was kochani:

Kochani..
niech ten czas, będzie czasem rodzinnych chwil, pełnych pogody ducha. 
Niech to będzie spokojny czas bez nerwów niepotrzebnych i kłótni z bliskimi.
Życzę Wam aby te święta były wyjątkowe
i zostały w Waszej pamięci na zawsze.
A na Nowy Rok?
Samych niezwykłych inspiracji zarówno w życiu codziennym, zawodowym,
jak i artystycznym!
Niech spotykają Was sami życzliwi ludzie,
Niech każda chwila będzie przepełniona uśmiechem i godna zapamiętania.
Uśmiechajcie się tak często jak się da i częściej!





Dziś nie będę się rozpisywała, bo nikt dziś nie ma czasu zapewne czytać..
Tylko dodam jeszcze szybki opis zdjęć :)

Serduszko z koralików - zainspirowane Waszymi - zapragnęłam i ja :) i tak powstało z koralików zakupionych na targach świątecznych.

A choineczki? A choineczki powstały z papierków na muffinki na styropianowych stożkach :)



7 komentarzy:

  1. Też mi się spodobało takie serduszko jednak się jeszcze nie pokusiłam o wykonanie. Choinki z papierowych foremek do mufinek wyglądają bardzo ładnie. Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuza, wszystko piekne, a papierkow na mufiiny byloby mi szkoda ha ha ;) (ale to dlatego, ze ja mufiiny robie w ilosciach hurtowych);) buziaki swiateczne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIEKUJE ZA ZYCZONKA I TOBIE SPEŁNIENIA MARZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesolych Swiat!!! Sliczne ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne choineczki. Takiego zastosowania papilotek jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń