Wygrane Candy i akcja Podaj Dalej!

Dzisiejszy post zacznę od pochwalenia się :)

Udało mi się wygrać moje pierwsze CANDY :)
Wygrałam zabawę zorganizowaną przez Anię na blogu ...jeszcze więcej czeka gdzieś....
Ogłoszenie wyników, odbyło się w pięknym stylu :)

Teraz czekam na śliczną zakładeczkę od Ani :)
Już nie mogę się doczekać i nie omieszkam się nią pochwalić :)



Czas na kolejną Anię :)
Tym razem zgłosiłam się do akcji PODAJ DALEJ :)
I parę dni temu dostałam śliczną paczuszkę od Ani z bloga Sosnowy Gaik.

Na zdjęciu zdradzam co się niej znajdowało :)

Wszystkie rzeczy są śliczne :) i widać, że wykonane z sercem.

Aniu - DZIĘKUJĘ!

Ucieszył mnie też fakt, że serwetki, którymi zostałam obdarowana nie powtórzyły się w mojej dość dużej kolekcji :)


W takim razie czas na MOJĄ akcję PODAJ DALEJ :)
Rzeczy do obdarowania dwóch osób już prawie gotowe..

Więc.. gotowi...? 
Dwie pierwsze osoby, które zostawia komentarz pod poniższym postem, zostaną obdarowane przeze mnie małą paczuszką :) a w niej same niespodzianki :]

A o to zasady, tak żeby było oficjalnie: 
  1. Dwie osoby, które pierwsze zostawią komentarz z chęcią wzięcia udziału w zabawie pod tym postem otrzymają mały prezent.
  2. Osoby te, proszone się o wysłanie swojego adresu na adres mailowy: decustyle@gmail.com.
  3. Po otrzymaniu prezentu ode mnie, osoby te muszą ogłosić taką samą zabawę u siebie na blogu.
  4. Do zabawy "Podaj dalej" mogą się zgłosić tylko osoby prowadzące blog z rękodziełem.

No to wszystkim życzę: POWODZENIA :)

8 komentarzy:

  1. to ja pierwsza!!!! tak ślicznie wykonujesz decu, że niesamowicie się cieszę, że mi się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż za tempo hahaha ;) ale chyba i tak się załapałam ;)

      Usuń
  2. dziewczyny jak błyskawice :P gratulacje kochane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak Ania potrafi wyczarowac cuda.Gratuluje udanej wymianki i oczywiście wygranej^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam:-) jesli chcesz spoTworze dla Ciebie takie branso:-) kontakt na maila poprosze:-) pozdrawiam niebiesko:-) i gratulacje wygrania cudnych zakladek!:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję dziewczyny :) niestety dopiero teraz trafiłam na tę stronę... co nie zmienia faktu, że i tak nie miałabym szans wygrać, bo niemam zdolności rękodzielniczych, niestety. BUZIAKI.

    OdpowiedzUsuń