Poczuć się znów jak mała dziewczynka...

Poczuć się znów jak mała dziewczynka - bezcenne!

Muszę się Wam pochwalić, wiem, że to mało ładnie... Ale może kogoś mój post zainspiruje :)

Otóż moja kochana mama postanowiła mi kupić mały prezent, który sprawił, że poczułam się jak mała dziewczynka :) otóż dostałam kulę, którą jak się obróci to pada w niej śnieg :) jest tak śliczna, że postanowiłam się z Wami nią podzielić. Idealnie pasuje do pokoju małego dziecka :) i w dodatku jest z pozytywką... będzie ze mną przez długie lata, a może kiedyś będę miała okazję podarować ją swojej córce.. kto wie :]

Same zresztą zobaczcie.....


Home&You

17 komentarzy:

  1. Urocza ;) Zaczarowany świat !

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna! :) kojarzy mi się z pieknymi bajkami o Księżniczkach..i takich tam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) Tak, ma w sobie urok dziecięcych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra kula nie jest zła :D Może ktoś się śmiać, ale sentymentalni wiedzą o co chodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje marzenie, zazdroszczę jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kula! Widzę, że więcej jest wśród nas takich, co marzy o podobnej. Miałam po babci taką z świąteczną, z Jezuskiem leżącym na sianku, miała piękną melodię... Ale po śmierci mojego Taty, jak mój rodzinny dom został pusty, ktoś się włamał i już nie pozytywki... Mam nadzieję, że chociaż spełniła marzenie jakiegoś dzieciaczka, który nie nigdy się nie dowie, skąd ją ma.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka kula ma coś w sobie co sprawia, że każdy o takiej marzy:) Śliczna. Zazdroszczę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności tworzysz!
    Zapraszam do mojego bloga po odbiór wyróżnienia:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie :)
    Urocze są
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kula faktycznie przypomina dziecięce chwile :) zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  11. ...bo to jest magiczna kula. Przywołuje "dawnych wspomnień czar", nie tylko w Tobie. A na Twoim blogu takie piękne rzeczy :-). Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kula, też bym taką chciała ;) ja uwielbiam śnieg i okres świąt Bożego Narodzenia to najpiękniejszy okres w roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna!Zawsze marzyłam o takiej kuli, a ta jest prześliczna.Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny prezent:) faktycznie taki sentymentalny powrót do lat dziecięcych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, moja córcia też ją ma. Nie mogłam się jej oprzeć kiedy wypakowywałam towar w pracy :D

    OdpowiedzUsuń