niedziela, 28 października 2012

Wyróżnienie

Chciałam się wszystkim pochwalić, że mój blog dostał wyróżnienie od Anyi.


Moja twórczość, którą dzięki blogi mogę pokazywać innym, została zauważona przez innych blogowiczów. Jest mi niezmiernie miło i z całego serca dziękuję ANYI :) Zapraszam do odwiedzania jej blogu :)

W ramach podziękować, chciałam wyróżnić za oryginalność i niezwykłe prace następujące blogi:
  1. Karoli - Tworzy z Duszą
  2. Kaili - Decoupage Art
  3. Aleksji - Aleksja w międzyczasie

Zachęcam do odwiedzenia wszystkich blogów :)

ZASADY:
- wyróżnić 5 blogów, które mają mniej niż 200 obserwatorów
- podziękować osobie od której otrzymało się wyróżnienie
- poinformować osobę , którą wyróżniamy, że dostała od nas takie wyróżnienie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...