Cześć :]


A więc postanowiłam zacząć pisać bloga.. ehh.. może to mało oryginalny pomysł, ale chcę się dzielić z innymi moimi postępami z przygodą DECOUPAGE.

Jak to się zaczęło? Otóż.. powoli planuję swój wielki dzień w życiu.... tak tak - Mój Ślub :)
Postanowiłam zrobić pudełko na koperty z życzeniami od gości.. szukałam i szukałam po necie i tak znalazłam wiele fajnych pomysłów wykonanych techniką decoupage... Jako osoba, która uwielbia sama coś majstrować i robić, a pobrudzić się nie boi - postanowiłam sama wykonać takie pudełko..

NO I TAK SIĘ WSZYSTKO ZACZĘŁO..
ale o tym pokoleji w następnych postach :]

1 komentarz:

  1. Witaj:) Początki sa najcudowniejsze, najmilej sie je wspomina, więc....zaczynam poznawać Twój blog od początku:)

    Dziekuje za udział w rozdawajce, życze powodzenia w losowaniu (losowac bedzie moją córcia):)

    Tymczasem idę czytać o Twoich zmaganiach z decu:)
    Isza z deco-szuflada:)

    OdpowiedzUsuń